SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 67
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
PODOBA ŽENSK NA NASLOVNICAH ŽENSKIH REVIJ
Tina Šela, 2010, diplomsko delo

Opis: Ženske revije veljajo za lahkoten žanr, ki se je v zadnjem času zelo razširil. Zanje je značilno, da bralke obravnavajo kot potrošnice in s svojimi idealiziranimi podobami žensk na naslovnicah zbujajo pri bralkah negativen odnos do svojega telesa ter jih silijo, da ga vedno znova izpopolnjujejo. V diplomski nalogi smo preučili: kaj so ženske revije, katere so njihove značilnosti, razvoj ženskih revij na Slovenskem ter njihovo ciljno publiko. Posvetili smo se grafični podobi naslovnic ženskih revij ter podobi žensk na naslovnicah. Analizirali ter primerjali smo dve, na slovenskem zelo znani ženski reviji Našo ženo ter Cosmopolitan. Pozornost smo posvetili analizi žensk na naslovnicah v smislu načina, kako so prikazane ter analizirali razlike v podobi žensk na naslovnicah Naše žene in Cosmopolitana.
Ključne besede: množični mediji, ženske revije, semiologija, naslovnice, podoba ženske, grafično oblikovanje
Objavljeno: 31.03.2010; Ogledov: 11843; Prenosov: 575
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

2.
VIZUALNO V TIPOGRAFIJI
Veronicca Ditrih, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili področje tipografskega oblikovanja. V prvem delu smo definirali osnovne teoretične vidike tipografije. V osrednjem delu smo predstavili skupine pisav in obravnavali komunikacijske modele. V nadaljevanju smo pojasnili temeljne tipografske principe. V raziskovalnem delu smo prepoznavali osebnostne značilnosti pisav in ustreznost uporabe vsake od izbranih tipografij v različne namene.
Ključne besede: vizualne komunikacije, mediji, grafično oblikovanje, tipografija, pisave
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 7495; Prenosov: 301
.pdf Celotno besedilo (17,19 MB)

3.
VPLIV BARV V GRAFIČNEM OBLIKOVANJU
Mihela Ditmajer, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Grafično oblikovanje je postalo del našega vsakdanjega življenja in želi na vsakem koraku narediti vtis na nas. Včasih je vtis, ki ga naredi bolj uspešen, včasih manj uspešen. V diplomskem delu smo se ukvarjali z raziskovanjem barv, njihovim vplivom in grafičnim oblikovanjem. V začetnem delu smo predstavili teorijo barv. Sledila je predstavitev psihološkega učinka barv ter teoretična predstavitev grafičnega oblikovanja. V raziskovalnem delu smo iskali pomen barv in njihov vpliv v grafičnem oblikovanju.
Ključne besede: barva, psihološki vpliv, grafično oblikovanje
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 11028; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA PODJETJA PITUS d.o.o.
Polona Veršec, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučili in predstavili elemente celostne grafične podobe, torej tiste, s katerimi bo podjetje Pitus d.o.o. povečalo prepoznavnost na trgu, ter preoblikovali celostno grafično podobo podjetja. Diplomsko delo je razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen celostne grafične podobe in razložili njihove osnovne elemente. Razložili smo tudi, zakaj se podjetja odločajo za prenovo oziroma za osvežitev celostne grafične podobe. V praktičnem delu diplomske naloge smo predstavili in analizirali sedanjo celostno grafično podobo podjetja Pitus d.o.o.. V analizo je vključena tudi analiza celostne grafične podobe dveh konkurenčnih podjetij. V nadaljevanju smo preoblikovali simbol, logotip, tipografijo in barvo za podjetje Pitus d.o.o.. Vsako podjetje potrebuje tudi osnovna komunikacijska sredstva, za ta namen smo izdelali vizitke, dopisni list ter kuverto.
Ključne besede: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 12774; Prenosov: 615
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

5.
RAZVOJ CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE ZA PROJEKT EDUplay
Dejan Markovič, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: Zavedati se moramo, da je celostna grafična podoba zelo pomembna za podjetje, saj ga predstavlja javnosti in pomaga k prepoznavnosti podjetja na trgu. Celostna grafična podoba mora biti enostavna, razumljiva in privlačna, odražati mora cilje, vrednote in usmeritve organizacije ali podjetja. V nalogi bomo poskušali prikazati nastanek elementov celostne grafične podobe in njihovo uporabo v izbrani organizaciji oz., v našem primeru, na projektu EDUplay. Predstavili bomo našo idejo in vizijo projekta, ter na praktičnem primeru prikazali nastanek naše celostne grafične podobe, preko katere smo komunicirali z našimi ciljnimi skupinami. Pri tem bomo poseben poudarek namenili našemu računalniškemu programu, katerega smo specializirali za ciljno skupino otrok in otroke s posebnimi potrebami.
Ključne besede: Celostna grafična podoba, EDUplay, Imagine Cup 2011
Objavljeno: 21.09.2011; Ogledov: 10003; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

6.
POMEN LIKOVNIH ELEMENTOV V GRAFIČNEM OBLIKOVANJU
Metka Zrim, 30, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi se bomo osredotočili na likovno teorijo in grafično oblikovanje. Diplomska naloga obsega tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu bomo podrobneje predstavili osnovne likovne elemente, likovno kompozicijo in se seznanili s področji likovnega ustvarjanja. V nadaljevanju bomo definirali, kaj je grafično oblikovanje, predstavili bomo vlogo in delo grafičnega oblikovalca ter predstavili pomembno področje grafičnega oblikovanja – tipografijo. Ker se grafično oblikovanje ukvarja z vizualnim sporočanjem, bomo na kratko opisali, kaj je bistvo vizualnega komuniciranja. Praktični del diplomske naloge bo zajemal analize in opise grafičnih del na podlagi likovne teorije. Uporabili bomo kvalitativno metodo raziskovanja, kjer bomo ugotavljali kakšna čustva vzbujajo izbrana grafična dela pri posameznikih. Na ta način bomo ugotovili ali se pomen likovnih elementov v grafičnem oblikovanju spremeni ali ne.
Ključne besede: likovna teorija, likovni elementi, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, oglaševanje
Objavljeno: 26.01.2012; Ogledov: 8446; Prenosov: 656 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

7.
POSLOVNO DARILO KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE ZA POSLOVNE PARTNERJE
Andreja Platovnjak, 2011, diplomsko delo

Opis: Poslovno obdarovanje je umetnost in znanost, je komunikacijska vez in faktor, ki krepi in ustvarja trdnejše odnose. Dejstvo je, da so poslovni partnerji srce našega uspeha, zato je s stilom podarjeno darilo danes neprecenljivo, saj s svojim stasom izžareva žlahtnost in izvirnost pred poslovnim partnerjem. Kultura poslovnega obdarovanja dobiva nove razsežnosti,in sicer s tako imenovanimi tržno komunikacijskimi darili. Gre za način komuniciranja s poslovnimi darili in komunikacije, ki se z njimi ustvarja. Je nevidna komunikacijska vez, za katero velja, da je tržno in prodajno usmerjena. Kadar se ju uporablja združeno, sodita med sam vrh tistih aktivnosti, ki pripomorejo k še upešnejšemu poslovnemu odnosu kot tudi pospeševanju prodaje. Skrbno, natačno in premišljeno izbrano darilo, ki je tržno usmerjeno, je orodje za prave in dolgoročne uspehe, saj je interes zgraditi zaupanja vreden poslovni odnos vodilo vsakega ekonomsko in tržno naravnanega podjetja.
Ključne besede: Poslovno darilo, poslovni odnos, obdarovanje, tržno komuniciranje, tržno komunikacijske vezi.
Objavljeno: 14.10.2011; Ogledov: 10332; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

8.
LOGOTIP PODJETJA - OD IDEJNE ZASNOVE DO IMPLEMENTACIJE
Klavdija Balažic, 2011, diplomsko delo

Opis: Logotipi so temeljna vizualna sredstva podjetja ali organizacije. Čeprav se lahko pojavljajo v več oblikah, imajo vedno isti namen – doseganje prepoznavnosti podjetja ali organizacije. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj logotipov skozi čas, njihove osnovne značilnosti in povezavo z drugimi področji. Osredotočili smo se na metode in postopke pri snovanju kvalitetnih logotipov, ki smo jih podkrepili s konkretnimi primeri. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu analizirali logotipe konkurenčnih podjetij in oblikovali logotip za izbrano podjetje. Rezultat diplomskega dela je tako logotip za podjetje Viziens.
Ključne besede: vizualno komuniciranje, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip
Objavljeno: 10.11.2011; Ogledov: 8548; Prenosov: 513
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

9.
SODOBNI PRISTOPI K OBLIKOVANJU SPLETNIH STRANI
Manca Gracar, 2011, diplomsko delo

Opis: Vsako oblikovalsko delo temelji na poznavanju temeljnih elementov in principov oblikovanja. Sem sodi tudi spletno oblikovanje, ki poleg omenjenega znanja, zahteva tudi dobro poznavanje tehničnega ozadja (HTML, CSS, JavaScript). Splet se razvija z bliskovito hitrostjo in tako spletne strani postajajo vedno bolj napredne in kompleksne. Pri snovanju le teh se vedno pogosteje poslužujemo principa postopnega izboljševanja in odzivnega oblikovanja, kjer predstavitev prilagodimo zmogljivosti brskalnika in tipu naprave preko katere uporabnik dostopa do spleta. Pri tem veliko vlogo igra CSS in znotraj njega sklicevanje na tip naprave. Sklic omogoča izgradnjo spletne predstavitve, ki se lahko prilagaja številnim zaslonskim ločljivostim. Poleg omenjenih principov in pristopov, sta pomembna še posodobljena spletna standarda CSS3 in HTML5, ki ponujata dodatne funkcionalnosti, kot so dinamičnost, semantično poimenovanje elementov, bogati vizualni učinki, uporaba poljubne tipografije oziroma pisave itd... Kot primer smo izdelali spletno stran, ki temelji na likovni teoriji, na odzivnem oblikovanju, ter na posodobljenih lastnostih CSS3 in semantičnih oznakah HTML5.
Ključne besede: elementi in principi oblikovanja, spletno oblikovanje, odzivno spletno oblikovanje, postopno izboljševanje, značilnosti in omejitve spleta, CSS3, Media Query, HTML5, vključevanje pisav.
Objavljeno: 23.12.2011; Ogledov: 7528; Prenosov: 339
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

10.
POMEN IN RAZVOJ LOGOTIPA V OKVIRU BLAGOVNE ZNAMKE
Gregor Kaurin, 2012, diplomsko delo

Opis: Logotip je zrcalo podjetja. Predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. Oblikovan mora biti tako, da pri človeku vzbudi zanimanje in zaupanje. Končni cilj logotipa pa je poistovetenje uporabnika z blagovno znamko in predmetom oziroma storitvijo, katero predstavlja. Za dosego tega cilja poznamo več metod. Z oblikovalskega stališča lahko vplivamo na uporabnika z obliko znaka, logotipa in njegovo barvo. Za analizo uporabnika lahko uporabimo tako imenovano psiho-estetiko. Omogoča nam sistematično razumevanje čutvenih odzivov uporabnika na izdelke, storitve ter njegove izkušnje. Gre za proces čustvene navezanosti uporabnika na blagovno znamko z uporabo dizajna. Dobro poznavanje uporabnika in odlično oblikovan logotip omogočata oblikovanje identitete podjetja, ki stremi k temu, da je edinstvena.
Ključne besede: vizualna komunikacija, blagovna znamka, logotip, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, potrošnik
Objavljeno: 02.07.2012; Ogledov: 7620; Prenosov: 267
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici