| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SODOBNI SLOVENSKI GLASBENI VIDEO - Primer videov na skladbo Punca
Katja Rigler, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je okvirno predstavljen glasbeni video, njegova zgodovina in razvoj, vizualne predstavitve ter pomen in vpliv. Vsebuje tudi kratko zgodovino glasbenega videa na Slovenskem. Diplomsko delo posebej problematizira povezovanje glasbenega besedila z vizualnim prikazovanjem. To je podrobneje analizirano na primeru videov, ki so nastali v okviru natečaja za pesem »Punca«, glasbenika Jana Plestenjaka.
Ključne besede: Glasbeni video, Glasbeni video na Slovenskem, Natečaj Jana Plestenjaka, Pesem »Punca«
Objavljeno: 12.09.2011; Ogledov: 9955; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

2.
Odnosi z javnostmi na področju medijskih kampanj
Katja Rigler, 2017, magistrsko delo

Opis: V nalogi sem razčlenila in predstavila odnose z javnostmi v splošnem, njihove programe, tehnike in zgodovino. Zanima nas kaj to področje je in s čim se ukvarja, da lahko v nadaljevanju iz njega izhajamo. Osrednja tema so medijske kampanje, ki sem jih najprej opisala v širšem kontekstu, kasneje pa sem se osredotočila na volilne kampanje. Kot primer analize sem uporabila letošnjo predsedniško volilno kampanjo v Združenih državah Amerike. Celotno nalogo sem želela povezati z mediji - zakaj so pomembni, kako delujejo, kakšno vlogo imajo, to pa me je zelo zanimalo predvsem pri kampanji Trumpa in Clintonove. Tako odnosi z javnostmi kot kakršnekoli kampanje temeljijo na uporabi medijev in z njihovo pomočjo dosegajo cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč in preverjenih platform sem v empiričnem delu podala svoj predlagan model medijske kampanje. Vključuje potrebne korake do uspešne kampanje in lahko služi kot dodatna informacija oziroma nasvet.
Ključne besede: odnosi z javnostmi, medijske kampanje, volilne kampanje, predsedniška volilna kampanja v ZDA, model medijskih kampanj, volilni sistem v ZDA.
Objavljeno: 06.04.2017; Ogledov: 627; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici