SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Contrastive comparison of English and Slovene advertising slogans
Katja Nemec, 2009, diplomsko delo

Opis: Reklamni slogani so bistven sestavni del vsakega oglasa. Njihov osnovni namen je pritegniti pozornost kupca, da bi kupil določeni izdelek. V diplomski nalogi primerjam reklamne slogane v slovenskem in angleškem jeziku, ki jih uporabljajo tako slovenska kot tudi tuja podjetja. Večino teh sloganov sem našla na uradnih spletnih straneh posameznih podjetij, nekatere pa v oglasih na televiziji in različnih časopisih, revijah ali drugem reklamnem materialu. Poglobila sem se v zgodovino posameznih podjetij, navedla slogane posameznih podjetij, interpretirala pomen posameznih sloganov in vse to strnila v obliki preglednice. Primerjava sloganov v obeh jezikih obsega primerjave glasoslovnih prvin, kot sta rima in aliteracija, besedišča in stavčnih struktur. V diplomski nalogi sem želela izpostaviti razlike in podobnosti rabe reklamnih sloganov v obeh jezikih. Na vpadljivost, edinstvenost in prepoznavnost teh kratkih, a udarnih fraz oziroma stavkov, pa vplivajo lastnosti, kot so oblika, besedišče in druge pomembne lastnosti.
Ključne besede: oglaševanje, oglasi, slogani, jezik sloganov, kontrastivna primerjava
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1714; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (1010,23 KB)

2.
"Stilna in besediloslovna analiza velikih naslovov v avstrijskih dnevnih časopisih Kurier in Kronen Zeitung na podlagi besedilnih vrst novica in poročilo"
Katja Nemec, 2010, diplomsko delo

Opis: Veliki naslovi so pomemben sestavni del vsakega članka, saj služijo uvodu v članek, obenem pa odražajo vsebino. Take naslove najdemo v televizijskih poročilih in vsebinah, v radijskem programu, na internetu in v tisku. Časopisi in revije so polni različnih naslovov, ki bralcu omogočajo, da se osredotoči na številne članke. Velikokrat pa je funkcija naslovov, da pritegnejo bralca, da članek prebere in se seznani z njegovo vsebino. V svoji diplomski nalogi sem želela analizirati različna stilistična sredstva časopisnih naslovov in izpostaviti skupne točke oziroma razlike v stilu na podlagi naslovov iz dveh avstrijskih dnevnih časopisov. Analiza je razkrila tako skupne točke kot razlike, ne le med analiziranima dnevnikoma, pač pa tudi med poročilom in novico kot besedilnima vrstama v obeh časopisih.
Ključne besede: velik naslov, dnevni časopis, besediloslovje, stilistika, besedilna vrsta
Objavljeno: 16.07.2010; Ogledov: 1916; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

3.
CSS in sodobne tehnike postavitve spletnih strani
Katja Nemec, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje tehnike in postopke, ki se uporabljajo za postavitev spletnih strani. Prvi del govori o korakih, ki so potrebni za izdelavo postavitve končne spletne strani. Drugi del je namenjen podrobnemu spoznanju posameznih tehnik ter njihovih prednosti in slabosti. Osrednji tehniki, katerima v nalogi namenimo največji pomen, sta uporaba Flexible Box in Grid postavitvenega modula. Obe tehniki sta učinkoviti in rešujeta številne težave in pomanjkljivosti, ki so se pojavile pri starejših tehnikah za postavitev.
Ključne besede: Flexible box postavitveni modul, Grid postavitveni modul, postavitev spletne strani
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 268; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

4.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici