| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Po poti modre frankinje : modra frankinja kot osnova vinskega turizma v Sevnici
Jasna Potočnik Topler, Andrej Lisec, Vita Petek, Katja Murkovič, Vasja Omahne, Jana Podvinšek, 2019, strokovna monografija

Opis: Vse več destinacij vidi svojo priložnost preboja na trg skozi vinski turizem. Oblikujejo se novi produkti, sklepajo nova partnerstva in tržijo nova doživetja. V sklopu Študentskega inovativnega projekta za družbeno korist (ŠIPK) 2016–2020 se je skupina študentov različnih fakultet Univerze v Mariboru v sodelovanju z Zavodom za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Sevnica lotila priprave nove vinske poti, ki v ospredje postavlja modro frankinjo. Vinogradnike, vinarje, gostinske in nastanitvene obrate, lokalne kulturne in naravne znamenitosti ter druge privlačnosti Občine Sevnica smo združili pod enim imenom – »Modra vinska pot«. Gre za ime, ki v slovenskem jeziku nosi dva pomena. Če ga razumemo dobesedno, pomeni ʻmodro barvo grozdne kožice modre frankinjeʼ, hkrati pa besedo ʻmodroʼ razumemo kot ʻmodrost in odgovornostʼ. Monografija predstavlja Sevnico, njeno zgodovino in njene značilnosti. Opredeljena je turistična ponudba območja in podrobneje predstavljen vinski turizem na izbrani destinaciji. Oblikovana je nova vinska pot, ki med seboj povezuje lokalne pridelovalce vina modre frankinje, ne manjkajo pa niti gostilne in restavracije, ki to vino uporabljajo kot sestavino svojih jedi. Povezovanje lokalnih ponudnikov in njihovo tesno sodelovanje tako pri realizaciji projekta kot pri njegovem nadaljnjem nadgrajevanju sta bistveni za prepoznavnost Sevnice po produktih, ustvarjenih iz modre frankinje.
Objavljeno v DKUM: 17.02.2020; Ogledov: 936; Prenosov: 77
URL Povezava na datoteko

2.
Glamurozno kampiranje : sončna dolina Bioterme Mala Nedelja
Katja Murkovič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Glamping se je skozi čas razvijal in napredoval, tako kot vsi drugi trendi. Z velikim skokom od klasičnega kampiranja je sedaj, z modernimi nastanitvenimi možnostmi in edinstvenimi doživetji, postal večmilijonska industrija, ki se je razširila povsod po svetu. Nova vrsta glampistov je povzročila povpraševanje, ki vsebuje najkvalitetnejše storitve in ponuja vrhunsko doživetje v naravi. Glamping se tesno prepleta s trajnostnim poslovanjem zaradi tega, ker je umeščen v naravno okolje, v katerega minimalno posega in z njim sobiva. Predstavlja pomemben turistični produkt v Sloveniji, saj deluje v skladu z zeleno politiko, ki jo spodbuja Slovenska turistična organizacija. Zaradi naraščajočega trenda in zaradi potrebe po konkurenčni prednosti so Bioterme Mala Nedelja v svojo lastno ponudbo uvedle glamping z imenom Sončna dolina. Za uspešno poslovanje je pomembno, da se prepoznajo ciljni trgi in skupine, ki bodo predstavljale potencialne goste. Prav tako je pomembno, da se določi vse segmente marketinškega spleta, ki bodo pri poslovanju pripomogli k lažjim in dobrim odločitvam.
Ključne besede: glamurozno kampiranje, trajnostni turizem, zeleni turizem, Bioterme Mala Nedelja, marketinški splet.
Objavljeno v DKUM: 25.10.2018; Ogledov: 1398; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici