| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Struktura in organizacija dodatne strokovne pomoči v tretji triadi osnovne šole
Katja Munda, 2021, magistrsko delo

Opis: Dodatna strokovna pomoč in prilagoditve sta temeljni sestavini izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v večinskih šolah. Za uspešno delovanje in napredovanje potrebujejo otroci s posebnimi potrebami podporo v obliki dodatne strokovne pomoči in prilagoditev skozi celotno osnovno šolo. V teoretičnem delu magistrske naloge smo opredelili pojma integracija in inkluzija ter zajeli klasifikacijo in identifikacijo otrok s posebnimi potrebami. Največji poudarek smo namenili predstavitvi koncepta inkluzivnega izobraževanja v Sloveniji ter predstavitvi podpore otrokom s posebnimi potrebami v večinskih šolah v obliki DSP in prilagoditev. V empiričnem delu smo se osredotočili na izvajanje DSP v tretji triadi osnovne šole. Na podlagi podatkov iz odločb smo želeli ugotoviti, kako komisija za usmerjanje dodeljuje ure DSP, z anketnima vprašalnikoma pa smo želeli proučiti, kakšen pogled imajo izvajalci DSP na izvajanje, strukturo in organizacijo ter na učinkovitost DSP v tretji triadi osnovne šole. Zanimala so nas tudi njihova mnenja in stališča o izvajanju DSP. Pri tem smo bili pozorni tudi na razlike glede na izobrazbeni profil in delovne izkušnje anketirancev. V sklepnem delu magistrske naloge smo predstavili ugotovitve, do katerih smo prišli s pomočjo rezultatov iz odločb in anketnih vprašalnikov ter z interpretacijo rezultatov.
Ključne besede: inkluzija, dodatna strokovna pomoč, premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj, učna pomoč, učenci s posebnimi potrebami
Objavljeno: 06.05.2021; Ogledov: 123; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V PRODAJALNI TAKKO D.O.O.
Katja Munda, 2011, diplomsko delo

Opis: V prodajalnah si želijo zadovoljne kupce, ki se vračajo ter širijo dober glas o njih in njihovem podjetju. Trgovinske organizacije, ki cenijo odločitve o nakupih v njihovih prodajalnah in se zavedajo, kako pomembni so kupci za prihodnost njihovega podjetja, redno spremljajo njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako pravočasno reagirajo in si še bolj utrdijo svoj položaj na trgu. Diplomsko delo sestavljata teoretični in praktični del. Teoretični del je predstavljen v prvem delu diplomske naloge in obsega poglavje, v katerem so na splošno opredeljeni zadovoljstvo, zvestoba, nezadovoljstvo uporabnikov in merjenje zadovoljstva. V drugem, praktičnem delu sta na kratko predstavljeni prodajalna Takko v Slovenski Bistrici in analiza rezultatov anketnega vprašalnika o zadovoljstvu uporabnikov. Zadovoljstvo uporabnikov sem ugotavljala na podlagi različnih dejavnikov. Glede na dobljene rezultate analize so povzete ključne ugotovitve in predlagane morebitne izboljšave, ki bi izbranemu trgovskemu podjetju omogočale še uspešnejše poslovanje.
Ključne besede: – zadovoljstvo uporabnikov, – zvestoba uporabnikov, – merjenje zadovoljstva, – analiza zadovoljstva.
Objavljeno: 03.01.2012; Ogledov: 1553; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici