| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POUK PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
Katja Mihelin, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje ter pouk zunaj učilnice. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Opisani so koraki načrtovanja ter metode tovrstnega pouka. Opredeljena so tudi posebna znanja in spretnosti, ki jih učenci skozi izkustveno učenje razvijajo. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti, načrtovani za doseganje pri pouku zunaj učilnice. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti iz vseh štirih potrjenih priročnikov za učitelje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti zunaj učilnice glede na tematske sklope, razrede in glede na posamezne založbe so analizirane.. Dodan je primer eksemplarične učne priprave za predmet spoznavanje okolja zunaj učilnice. V prilogi je dodan izpis vseh dejavnosti načrtovanih za izvajanje zunaj učilnice iz priročnikov za učitelje.
Ključne besede: predmet spoznavanje okolja, pouk zunaj učilnice, izkustveno učenje, priročniki za učitelje, okoljska vzgoja.
Objavljeno: 07.07.2010; Ogledov: 3221; Prenosov: 659
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

2.
Različne teorije jezikovnih sprememb
Katja Mihelin, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so najprej naštete in opisane vrste jezikovnih sprememb: glasovne spremembe, spremembe po analogiji, semantične spremembe, spremembe v sintaksi in spremembe, ki so posledica jezikovnih kontaktov. Sledi opis dveh različnih pristopov k jezikovnim spremembam. Najprej je predstavljen zgodovinski pristop s pomočjo študija dela Rogerja Lassa. Lassov pristop k proučevanju jezikovnih sprememb je konservativen in temelji na analizi jezika kot abstraktnega objekta, neodvisnega od govorcev in uporabnikov. Jezikovne spremembe je po njegovem mnenju potrebno proučevati kot spremembe v notranjem sistemu in strukturi. Drug pristop, ki je opisan v diplomskem delu, pa je jezikovni pristop, ki zagovarja dejstvo, da je govorec, tj. uporabnik jezika, tisti, ki jezik spreminja. Diplomsko delo vsebuje tudi različna mnenja o proučevanju jezika kot živega organizma. V zadnjem poglavju so navedene možne skupne točke dveh prej opisanih pristopov.
Ključne besede: jezikovne spremembe, jezikovni pristop, zgodovinski pristop, endogene spremembe, govorec
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 1414; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (326,42 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici