| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VKLJUČEVANJE ŽENSK V POLITIKO V DRŽAVAH NEKDANJE JUGOSLAVIJE
Katja Krevs, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava vključevanje žensk v politiko ter govori o neenakosti zastopanosti žensk in moških v politiki. Prikazuje spol in politiko ter izenačenost pojmov javno — politično, kamor so praviloma uvrščeni moški, in zasebno — nepolitično, kamor so praviloma uvrščene ženske. Obravnava nekatere stereotipe, ki vplivajo na nizko število žensk v politiki, predvsem na vodstvenih položajih in na sploh v organih odločanja. Obravnava tudi politično participacijo, ki je razdeljena na konvencionalno in nekonvencionalno, ter razlaga, zakaj so ženske v politiki sploh potrebne. Predstavlja dejavnike, ki vplivajo na politično participacijo žensk, ter razlaga, kateri so vzroki za njihovo skromno predstavništvo v politiki. Glavni namen diplomskega dela je preučiti vključevanje žensk v politiki v državah nekdanje Jugoslavije. Zato bomo raziskali, kakšno je zanimanje za politiko pri moških in ženskah in ali obstajajo med spoloma razlike v politični vključenosti, in sicer glede na njihovo politično participacijo in zastopanost v vladi in parlamentu. Želimo preveriti tudi, ali je v ekonomsko razvitejših državah naslednicah prisotna višja stopnja vključenosti žensk v politiko, na podlagi njihove nevolilne in volilne politične participacije, zanimanja za politiko ter zastopanosti v parlamentu in vladi.
Ključne besede: Ključne besede: ženske, politika, spol, konvencionalna politična participacija, zanimanje za politiko, zastopanost v politiki, države naslednice nekdanje Jugoslavije.
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 2374; Prenosov: 399
.pdf Celotno besedilo (428,86 KB)

2.
IZOBRAŽEVANJE ZA VSEŽIVLJENJSKO IZOBRAŽEVANJE V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
Katja Krevs, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje v osnovni in srednji šoli. V teoretičnem delu sta natančneje opredeljena pojma vseživljenjsko izobraževanje in vseživljenjsko učenje. V nadaljevanju obravnava Strategijo vseživljenjskega učenja v Sloveniji, ki jo je leta 2007 izdala posebna komisija, in njene cilje. Analizira tudi cilje v osnovni in srednji šoli, kjer sintagme vseživljenjsko izobraževanje sploh ni. Obravnava ključne kompetence, ki so potrebne za vseživljenjsko izobraževanje, jih definira, predstavi njihove različne značilnosti ter področja uporabe. V nadaljevanju predstavi ključne kompetence in razloži, kako se kompetenca razvija. Predstavi tudi nove kompetence, vloge in metode poučevanja učiteljev, ki so potrebne za izobraževanje učencev za vseživljenjsko izobraževanje. Glavni namen diplomskega dela je proučiti vzgajanje in izobraževanje učencev osnovne šole in dijakov srednjih šol za vseživljenjsko izobraževanje. Zato bomo v nalogi raziskali, kako je to razvito in kako se uresničuje v osnovnem in srednjem izobraževanju. Prav tako nas zanima, ali je izobraževanje za vseživljenjsko izobraževanje kontinuirana skrb osnovnih in srednjih šol in ali obstajajo razlike v osnovni in srednji šoli v izobraževanju za vseživljenjsko izobraževanje.
Ključne besede: vseživljenjsko izobraževanje, vseživljenjsko učenje, ključne kompetence za vseživljenjsko učenje, kompetence učiteljev, osnovna šola, srednja šola.
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 2100; Prenosov: 312
.pdf Celotno besedilo (453,87 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici