| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ORGANIZACIJA IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE, D. D.
Katja Klander, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na splošno predstavili vlogo in pomen izobraževanja, izpopolnjevanja in usposabljanja v podjetju. Skozi učečo se organizacijo smo skušali pokazati potrebo po stalnem izobraževanju zaposlenih v podjetju, prav tako pa tudi odnos in motivacijo zaposlenih do izobraževanj, izpopolnjevanj in usposabljanj znotraj podjetja, kjer so zaposleni. Nadalje smo se osredotočili bolj na samo organiziranje izobraževanj, zato smo si najprej podrobneje ogledali stopnje organiziranja izobraževalne dejavnosti, ki potekajo v organizacijah, nato pa še primer organizacije izobraževanja zaposlenih v obravnavanem podjetju. Z raziskavo smo v nadaljevanju prikazali rezultate anketiranja zaposlenih v podjetju Telekom Slovenije, d. d., na temo izobraževanja znotraj podjetja in ugotovitve glede postavljenih raziskovalnih vprašanj. Diplomsko delo je torej razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu se po literaturi, izbrani glede na zadevno tematiko, na splošno opredeljujemo o izobraževalni dejavnosti. V empiričnem delu pa želimo, skozi anketni vprašalnik, pridobiti ustrezne odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: organiziranje, izobraževanje, znanje, podjetje, zaposleni, strokovnost
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2092; Prenosov: 278
.pdf Celotno besedilo (964,44 KB)

2.
ANALIZA POSLOVANJA PODJETJA TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Katja Klander, 2013, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični (praktični) del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature predstavili in opisali ključne osnovne pojme na področju družb in računovodenja ter nekatere od njih pogledali tudi z vidika zakonodaje. Empirični del pa smo razdelili na preučitev letnih poročil in na izračun kazalnikov. Pri preučitvi letnih poročil podjetja Telekom Slovenije, d. d. smo se osredotočili na letni poročili za poslovni leti 2010 in 2011, natančneje na računovodske izkaze teh dveh poslovnih let. V nadaljevanju predstavljamo izračune kazalnikov, podamo svoje komentarje ter primerjamo vrednosti kazalnikov za poslovni leti 2010 in 2011. V zaključkih pa smo podali naše sklepne misli.
Ključne besede: letno poročilo, računovodski izkazi, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, kazalniki
Objavljeno: 11.03.2013; Ogledov: 2222; Prenosov: 646
.pdf Celotno besedilo (648,23 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici