| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpeljava poslovne analitike v prodajno podjetje
Katja Hrovatič, 2023, magistrsko delo

Opis: Vedno več podatkov postaja vsakdanje dejstvo za podjetja. To prinaša tako priložnosti kot izzive. Podjetja, ki so sposobna učinkovito upravljati in analizirati svoje podatke, bodo lažje sprejemala premišljene odločitve in ostala konkurenčna v današnjem hitrem poslovnem okolju. Z vlaganjem v prava orodja in tehnologije lahko podjetja svoje podatke spremenijo v dragoceno sredstvo, ki lahko spodbuja rast in uspeh. Te tehnologije so orodja za poslovno inteligenco in poslovno analitiko. Ta orodja podjetjem omogočajo vizualizacijo in analizo podatkov v realnem času, kar olajša prepoznavanje vzorcev in trendov, ki so lahko podlaga za poslovne odločitve. Eno od teh orodji je tudi Qlik Sense. V magistrskem delu smo za prodajno podjetje z orodjem Qlik Sense razvili prodajni modul. Prodajni modul smo ustvarili po načrtu razvoja: (1) Pregled razpoložljivih podatkovnih virov prodajnega podjetja ter urejanje podatkov s procesom integracije podatkov, z upoštevanjem navodil in zahtev naročnika; (2) Razvoj osnovnih vizualizacij za prikaz KPI-jev prodajnega podjetja in testiranja povezav tabel in polj; (3) Razvoj vizualnega dela podajnega modula; (4) Analiza podatkov prodajnega modela s pomočjo vizualizacij in kreiranjem vpogledov. V fazi razvoja smo podatke podjetja z metodologijo ETL ekstrahirali, preoblikovali in naložili v orodje poslovne analitike. Nato smo po metodi DAR predstavili podatke podjetja. V modulu smo pripravili različne vizualizacije, ki omogočajo preprosto analizo poslovanja podjetja. Modul vsebuje sedem zavihkov, ki s pomočjo objektov tabel, grafikonov in KPI predstavljajo prodajne podatke podjetja. Prodajni modul in njegovo analizo smo na koncu predstavili naročniku. Sledi integracija podatkov, testiranje in implementacija prodajnega modula ter izobraževanje zaposlenih.
Ključne besede: poslovna analitika, vizualizacija, modul, ETL proces, DAR metodologija
Objavljeno v DKUM: 23.11.2023; Ogledov: 281; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

2.
Prenova spletne strani za Športno plezalno društvo Korenjak
Katja Hrovatič, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je obravnavna prenova spletnega mesta Športno plezalnega društva Korenjak. Vodilni v društvu so se odločili za prenovo, ker obstoječe spletno mesto ne služi svojemu namenu. Vsebina spletnih strani ni aktualna, spletne strani se ne prilagajajo različnim velikostim zaslona in njihov izgled je zastarel. Prav tako se na spletnem mestu pojavljajo nedelujoče povezave in spletne strani. Prenove smo se lotili skozi zaporedje petih faz. Te si sledijo v naslednjem vrstnem redu: strategija, načrtovanje, oblikovanje, izdelava in zadnja faza testiranje, objava in vzdrževanje. V fazi strategije smo izvedli kritično analizo obstoječega spletnega mesta in analizo konkurence. S fazo načrtovanja smo zasnovali arhitekturo spletnega mesta. V fazi oblikovanja smo navigacijskim menijem in žičnim diagramom spletnih strani dodali slog spletnega mesta. Spletno mesto smo v fazi izdelave ustvarili s CMS-sistemom WordPress. Novo spletno mesto je odzivno, oblikovano po grafični podobi ŠPD Korenjak in uporabniku prijazno.
Ključne besede: spletna stran, spletno mesto, CMS-WordPress, prenova spletnega mesta, društvo
Objavljeno v DKUM: 25.10.2019; Ogledov: 1158; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici