| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovna pogajanja v arabskih deželah
Katja Deželak, 2017, magistrsko delo

Opis: Ljudje se sporazumevajo in hkrati usklajujejo mnenja. Prav tako, pa se vsakodnevno tudi pogajamo. Pri pogajanjih morata sodelovati dve ali več oseb, kateri želita pridobiti stvar, ki jo potrebujeta, po najnižji možni ceni. Pogajanja skozi leta postajajo vse bolj pomembna, zato jim podjetja pripisujejo vse večji pomen. V pogajanjih mora ena stran nekaj dati, da zato tudi nekaj dobi. Do pogajanj pride, ko ena stran ima nekaj, kar druga stran želi imeti. Potekajo zaradi različnih si ciljev in interesov obeh strani, katere pa morata predhodno opredeliti. Za uspešna pogajanja je potreben dober pogajalec, pri katerem so pomembna njegove izkušnje, osebnost, znanje in dobro razvite komunikacijske sposobnosti. Vpliv kulture na pogajanja je velik. Z poznavanjem kulture nasprotne strani, lahko pogajalec maksimalno izkoristi svoj položaj in naredi pogajanja uspešna. Na mednarodna pogajanja se je potrebno dobro pripraviti. Faza priprava na pogajanje je pomembna, saj v tej fazi pogajalec spozna kulturo nasprotne strani, njihove največkrat uporabljene strategije, njihovo nebesedno komunikacijo, ter ostale dejavnike, ki lahko vplivajo na rezultat pogajanj. Pogajalec, ki je dober v pogajanjih vedno izbere srednjo pot, kar pomeni, da ne poizkuša se pogajati, kot domačin, ampak s pomočjo opazovanja skuša razumeti, kako se pogajajo v deželi, kjer je doma nasprotna pogajalska stran. Neizkušen pogajalec lahko podjetju naredi veliko škode s svojim ne znanjem, ne poznavanjem kulture nasprotne strani in premalo pripravljenosti na pogajanja. V magistrskem delu so prikazane razlike med Arabskimi deželami, Slovenijo in ZDA kot pogajalci. Navedene so značilnosti in lastnosti, s katerimi se mora seznaniti mednarodni poslovnež, ki posluje z Arabskimi deželami. Opredelila sem tudi njihovo družbeno in kulturo okolje, vpliv Islama in podala nasvete, ki so pomembni, pri sklepanju posla z Arabskimi poslovneži.
Ključne besede: pogajanja, pogajalec, mednarodna pogajanja, Arabske deželE
Objavljeno v DKUM: 19.03.2021; Ogledov: 802; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
NAKUPOVANJE V SPLETNI PRODAJALNI
Katja Deželak, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem projektu sem obravnavala izbrano temo nakupovanje v spletni prodajalni. Nakupovanje je osebni, družbeni in kulturni fenomen, ki ima danes pomembno vlogo pri posameznikovem vsakdanjem življenju. V potrošni družbi je namen nakupovanja predvsem zagotovljanje obstoja, potrebe svetovnega spleta pa dandanes postajajo čedalje večje. Prišlo je do razcveta interneta in s tem pojava spletnega nakupovanja. Pričujoči diplomski projekt odkriva značilnosti spletnega nakupovanje in njegove prednosti in slabosti delovanja. Prav tako sem omenila artikle, ki se pojavijo v spletni prodajalni in vrste prodajaln po svetovnem spletu. Predstavila sem tudi omejitve in možne prevare, ki se pojavljajo ob obiskih nepravih spletnih trgovin.
Ključne besede: spletno nakupovanje, svetovni splet, internet, elektronsko trženje
Objavljeno v DKUM: 06.11.2015; Ogledov: 1538; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (542,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici