| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRGOVSKA ZNAMKA NATUR PUR
Katja Šmalc, 2010, diplomsko delo

Opis: Vsako trgovsko podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti dva pomembnejša dejavnika, in sicer: identificirati in zadovoljiti želje ter potrebe kupcev ter doseči čim večji dobiček. Trgovsko podjetje mora zato biti inovativno pri izbiri tržnih inštrumentov, če želi doseči enega ključnih ciljev vsake organizacije, tj.povečanje prodaje in dobička. Eno novejših orodij necenovne konkurence je uvedba trgovske blagovne znamke (TBZ). Blagovna znamka kot pomemben vir premoženja podjetja postaja v zadnjem času vse bolj cenjena tudi med slovenskimi podjetji, saj ta ugotavljajo, da lahko prek oblikovanja močne identitete blagovne znamke gradijo na mreži zvestih kupcev. Raznovrstna ponudba izdelkov, ki zadovoljuje enake potrebe, kaže na izjemen pomen blagovne znamke, s katero se porabnik identificira. To so v zadnjem času spoznali tudi trgovci, ki so začeli za razliko od generičnih znamk, katerih glavni cilj je bil dobiček trgovca, uvajati pravo trgovsko blagovno znamko, s katero so povečali ugled trgovini, izboljšali dobičkonosnost poslovanja in pridobili večji delež porabnikov. Na trgovske blagovne znamke lahko gledamo kot na običajne blagovne znamke proizvajalcev, s to razliko, da je prodaja trgovskih blagovnih znamk omejena na trgovine, po katerih te znamke nosijo ime. Prav tako sodi v portfolijo enotne trgovske blagovne znamke množica zelo različnih proizvodov, česar pri proizvajalcih nismo navajeni. Trgovske blagovne znamke so edini izdelki v trgovini, kjer se trgovci samostojno odločajo o kakovosti, embalaži in maloprodajni ceni, kar je pri standardnih blagovnih znamkah v domeni proizvajalca. V diplomski nalogi so prikazane pomembnosti blagovne znamke na splošno in za konkretno trgovsko podjetje Spar. Podjetje se je odločilo za uvedbo lastne blagovne znamke Natur pur, da si zagotovi boljši položaj na trgu. Poleg tega je želelo izkoristiti prednosti lastne blagovne znamke, kot so večja razlika v ceni, večji asortiman, večja prepoznavnost in zvestoba kupcev, boljši nadzor nad prodajo, večja pogajalska moč do dobaviteljev in posledično večji ugled. Podjetje Spar je s pravilno zasnovano strategijo postopnega širjenja izdelkov Natur pur doseglo zastavljene cilje.
Ključne besede: Blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, identiteta, pozicioniranje, ustvarjanje blagovnih znamk, nakupno odločanje, Spar, trgovska znamka Natur pur
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 1661; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici