| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni učinki povezljivosti interneta stvari z upravljanjem odnosov s strankami
Katarina Čurč, 2019, magistrsko delo

Opis: Ko govorimo o internetu stvari (angl. Internet of Things, v nadaljevanju IoT), govorimo o najpomembnejšem trendu, ki bo izoblikoval našo prihodnost. Vedno več je podjetij, ki so prepoznala potencial v IoT. Zavedati se je treba, da lahko s pomočjo IoT izboljšamo svoje poslovanje ter odnose s strankami. Zaradi vedno večje konkurence na trgu morajo podjetja nenehno slediti trendom. Podjetja se morajo zavedati, da so stranke eden od najpomembnejših dejavnikov v podjetju. Nenehno morajo skrbeti za obstoječe stranke, hkrati pa privabljati nove. Za ta ogromni izziv morajo biti podjetja inovativna in nenehno v stiku s strankami. Rešitve za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management, v nadaljevanju CRM) podjetjem omogočajo, da nenehno spremljajo in obveščajo stranke o novostih, ki so jih razvili. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. V prvem, teoretičnem delu smo se posvetili teoretičnim opredelitvam IoT, se seznanili z njegovo zgodovino ter določili prednosti in slabosti, ki jih prinaša. Pomembno je, da se seznanimo tudi z varnostjo ter navedemo področja, kjer lahko najdemo IoT. Definirali bomo arhitekturo ter zgodovino CRM rešitev. Ker morajo podjetja privabljati in ohranjati svoje stranke, smo se spoznali s prednostmi in slabostmi CRM rešitev. Navedli smo tudi, kako uvesti CRM rešitev v podjetje ter definirali najbolj popularne ponudnike CRM rešitev, ki so trenutno na trgu. Konec prvega dela smo obogatili še s trenutnimi trendi na področju CRM rešitev. Drugi del naloge smo namenili Microsoftu Dynamics 365 in Salesforcu in ju povezali z internetom stvari. Obe rešitvi smo na začetku predstavili in izpostavili nekaj primerov uporabe navedenih rešitev v praksi. Na koncu smo rešitvi med seboj primerjali in tako ugotovili, katera od navedenih rešitev je najprimernejša za podjetja.
Ključne besede: Salesforce, upravljanje odnosov s strankami, CRM, IoT, internet stvari, Microsoft Dynamics 365
Objavljeno v DKUM: 22.10.2019; Ogledov: 1044; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Uvedba oblačne rešitve na primeru rešitve sap success factors
Katarina Čurč, 2017, diplomsko delo

Opis: Živimo v času vsakodnevnih novosti. Vedno več podjetij se odloča za prestop v oblak. Predvsem majhna podjetja, ki lahko s pomočjo oblaka konkurirajo z velikimi igralci na trgu. Zavedati se moramo, da oblak ni le poceni izbira, zato se moramo poučiti tudi o njegovih slabostih in nevarnostih, ki nam jih lahko prinese. S selitvijo podjetja v oblak se soočamo tudi s selitvijo kadrovskega oddelka. Tako se popolnoma spremeni način dela, ki smo ga bili vajeni v kadrovskih oddelkih. S tem pospešimo in poenostavimo pomembne procese, ki smo jim priča v oddelku. Diplomski projekt smo razdelili na dva dela. V prvem, teoretičnem delu smo se posvetili teoretičnim opredelitvam računalništva v oblaku, kako ga uvedemo, njegove prednosti in slabosti. V tem delu smo tudi definirali človeške vire, njihov pomen in vlogo v organizaciji ter katere osnovne procese kadrovanja najdemo v kadrovskem oddelku. Drugi del projekta smo namenili rešitvi SAP SuccessFactors. Opredelili smo definicijo rešitve, zakaj je primerna za naše podjetje ter kako jo uvesti vanj. Za konec smo poiskali slovenska podjetja, ki so že uvedla SuccessFactors, in jih proučili.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, oblak, človeški viri, SuccessFactors, implementacija, SAP
Objavljeno v DKUM: 28.11.2017; Ogledov: 1165; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici