| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRENOVA POSLOVANJA ZAVODA ZA TURIZEM MARIBOR PREKO SVETOVNEGA SPLETA
Karmen Majerič, 2009, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega dela je podana teoretična opredelitev interneta, njegovi začetki in pomen za turistično poslovanje. Predstavljene so njegove prednosti in slabosti ter trendi njegove uporabe in uporabnikov v prejšnjih letih in sedaj. Prvi del zajema tudi podrobnejšo predstavitev Zavoda za turizem Maribor, delovne naloge ter vzroke za prenovo starih oziroma oblikovanje novih naprednejših spletnih strani s katerimi lahko sledimo globalnim trendom in bolje poslujemo preko svetovnega spleta. V drugem delu so predstavljene izboljšave in novosti spletnih strani Zavoda za turizem Maribor. Podrobno so predstavljena poglavja iskanja ključnih besed za iskalce, oblikovanje fotografij in njihov vnos in uporaba interaktivnega zemljevida. V tem delu je opisan tudi problem pomanjkanja kadrov in finančnih sredstev, ki jih potrebuje organizacija za stalno nadgradnjo, promocijo ter vsakodnevno posodabljanje spletnih strani.
Ključne besede: internet, turizem, elektronsko poslovanje
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 1433; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

2.
Cindy Sherman: Nenaslovljeni filmski kader #21
Karmen Majerič, 2018, magistrsko delo

Opis: Osrednja tema magistrske naloge je umetniško delo ameriške umetnice Cindy Sherman z naslovom Untitled Film Still #21, 1978 (prevod: Nenaslovljeni filmski kader #21), ki je del obširne serije Untitled Film Stills, 1977–1980 (prevod: Nenaslovljeni filmski kadri). Za temeljitejšo obravnavo njenega dela smo najprej teoretično obdelali zgodovino aranžirane portretne fotografije. V nadaljevanju smo razložili dejavnike, ki so vplivali na fotografsko ustvarjalnost Cindy Sherman, ki vključujejo njeno predhodno serijo A Play of Selves, 1976 (prevod: Igra jazov). V ta namen smo izpostavili umetnico Claude Cahun, ki je delovala vizualno primerljivo, vendar že pred Cindy Sherman, in sicer v 20. letih prejšnjega stoletja. Nadalje smo opredelili pojem postmodernizem, obdobje, v katerem je Shermanova ustvarjala in znotraj katerega se njena dela pogosto kritično vrednotijo. V magistrskem delu nadalje poglobljeno obravnavamo filmske in slikarske razsežnosti, ki dosegajo fotografska dela Cindy Sherman. S pomočjo raziskovalnih metod in uporabljenih virov smo analizirali in izpostavili ključne teoretske koncepte ter praktične pristope in metode, ki jih je delno možno estetsko obravnavati in s katerimi umetnica gradi fotografsko podobo.
Ključne besede: Cindy Sherman, portret, avtoportret, postmodernizem, fotografija
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 149; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici