| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 31
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
GEOGRAFSKA UČNA POT KOTLJE Z OKOLICO PRI PREDMETU DRUŽBA V PETEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Blanka Matjašec, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge Geografska učna pot Kotlje z okolico pri predmetu Družba v petem razredu devetletne osnovne šole je predstaviti pomen neposrednega izkustvenega učenja in raziskovanja domače pokrajine za učence v petem razredu devetletne osnovne šole na primeru načrtovanja konkretne učne naloge. Analizirali smo učni načrt Družba s pomočjo deskriptivne metode in izbrali ter oblikovali učne cilje za vzpodbujanje izkustvenega učenja na osnovi terenskega dela. Na podlagi analize strokovne geografske literature smo proučili izbrane geografske značilnosti Kotelj z okolico. Na osnovi preprostih učnih metod terenskega dela smo oblikovali geografsko učno pot ter izdelali pedagoško dokumentacijo, h kateri štejemo izdelavo učne priprave za učitelja, primere učnih listov z učence (z rešitvami), ki smo jih upoštevali pri sestavi učne poti Kotlje z okolico. Upoštevani in izbrani so bili kriteriji, ki omogočajo učencem usvojitev znanja s pomočjo izkustvenega učenja. Takšen način pridobivanja znanja je predviden v izdelanih učnih listih, s pomočjo katerih lahko učenci na konkretnih primerih raziskujejo in spoznajo svojo domačo okolico oziroma Kotlje z okolico.
Ključne besede: Geografska učna pot, družbeno geografske značilnosti Kotelj z okolico, terensko delo, učni listi, učni načrt, učenci, peti razred devetletne osnovne šole.
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2636; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (9,68 MB)

2.
UČENJE NA PROSTEM NA PRIMERU UČNE POTI OB RIBNIKU VRBJE V PETEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Jerneja Žagar, 2010, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge Učenje na prostem na primeru učne poti ob ribniku Vrbje v petem razredu osnovne šole je predstaviti pomen neposrednega izkustvenega učenja in raziskovanja domače pokrajine za učence v petem razredu devetletne osnovne šole na primeru konkretne geografske učne poti. Analizirali smo učni načrt Družba ter Naravoslovje in tehnika s pomočjo deskriptivne metode in izbrali ter oblikovali učne cilje za vzpodbujanje izkustvenega učenja na osnovi terenskega dela. Na podlagi analize strokovne geografske literature smo proučili izbrane geografske značilnosti ribnika Vrbje in naselja Vrbje. Na osnovi preprostih učnih metod terenskega dela smo oblikovali geografsko učno pot ter izdelali pedagoško dokumentacijo, h kateri štejemo izdelavo učne priprave za učitelja, primere učnih listov za učence, ki smo jih upoštevali pri sestavi učne poti ob ribniku Vrbje. Izbrani so bili kriteriji, ki omogočajo učencem usvojitev znanja s pomočjo izkustvenega učenja. Takšen način pridobivanja znanja je bila osnova za oblikovanje učnih listov, s pomočjo katerih učenci na konkretnih primerih raziskujejo in spoznajo svojo domačo okolico oziroma ribnik in naselje Vrbje.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: geografska učna pot, geografske značilnosti KS Vrbje, družbeno geografske značilnosti KS Vrbje, terensko delo, učni načrt, učenci, peti razred devetletne osnovne šole.
Objavljeno: 05.05.2010; Ogledov: 2780; Prenosov: 262
.pdf Celotno besedilo (906,61 KB)

3.
Mladi in življenje v obmejnih regijah Slovenije
Karmen Kolenc-Kolnik, 1999, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: V članku so predstavljeni rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 523 srednješolk in srednješolcev. Preučevano je bilo njihovo mnenje o državni meji in multikulturnosti pestrosti obmejnih regij, njihova prostorska indentifikacija in o perspektivah življenja v različnih obmejnih regijah Slovenije
Ključne besede: srednješolci, državna meja, prostorska identifikacija, obmejne regije
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 510; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (321,65 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
Kurikul
Anka Zupan, Barica Marentič-Požarnik, Ana Vovk Korže, Mojca Orel, 2009, drugo učno gradivo

Ključne besede: osnovne šole, učni programi
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1133; Prenosov: 75
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Šolska geografija v luči vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj
Karmen Kolnik, 2010, pregledni znanstveni članek

Opis: Na osnovi nacionalnih smernic vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (VITR) smo v Sloveniji prenovili šolske kurikule, vključno z učnimi načrti za geografijo. Pri VITR si prizadevamo za močno socio-ekonomsko in okoljsko ozaveščenost ter državljansko pripravljenost za posameznikov osebni angažma pri reševanju problemov. V članku je predstavljena soodvisnost akterjev VITR pri doseganju ciljev in razvoju kompetenc učencev na primeru pouka geografije, s posebnim poudarkom na zastopanosti enajstih načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj. Kot izbran primer smo analizirali prenovljeni učni načrt za geografijo v gimnazijah z 210-urnim programom.
Ključne besede: šolska geografija, učni načrti, varstvo okolja, sonaravni razvoj, Slovenija
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1373; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (684,30 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Razvoj geografskih kurikulov in izobraževalni potencial geografije na začetku 21. stoletja
Karmen Kolnik, 2008, izvirni znanstveni članek

Opis: V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?
Ključne besede: šolska geografija, učni načrti, geografija, razvoj kurikula, izobraževalni potencial
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1010; Prenosov: 178
.pdf Celotno besedilo (535,20 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Kurikul : gimnazija
Anka Zupan, Barica Marentič-Požarnik, Ana Vovk Korže, Mojca Orel, 2008, drugo učno gradivo

Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1376; Prenosov: 60
URL Povezava na celotno besedilo

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici