SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija mladih za izobraževanje
Kaja Kustec, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Motivacija, učenje in izobraževanje so dejavniki, ki grejo z roko v roki in brez katerih ne gre, ko si posameznik želi pridobiti potrebno znanje, s katerim bo kasneje opravljal želen poklic. V diplomskem delu nas je zanimala motivacija mladih, natančneje srednješolcev in študentov, za izobraževanje in učenje. Preučevali smo, kateri dejavniki motivacije vplivajo na odločitev za nadaljevanje izobraževanja in kateri potem mlade motivirajo, da to izobraževanje tudi končajo. V teoretičnem delu diplomske naloge smo v prvem delu definirali izobraževanje, opisali njegov pomen in cilje ter opisali delovanje šolskega sistema v Republiki Sloveniji. V drugem delu smo definirali pojem motivacije in motiva, učne motivacije ter razliko med zunanjo in notranjo motivacijo. Predstavili smo tudi 17 dejavnikov motivacije, ki po našem mnenju najbolj motivirajo mlade za vpis v izbrano izobraževanje, 8 dejavnikov motivacije, ki jih motivirajo, da izbrano izobraževanje tudi končajo, torej da se učijo in 17 ovir, ki mlade demotivirajo in jih ovirajo pri učenju. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili podatke mladih, ki so trenutno vključeni v srednješolsko ali študijsko izobraževanje, o pomembnosti dejavnikov motivacije, ki jih motivirajo za vpis v izbrano izobraževanje in tiste, ki jih motivirajo za dokončanje izobraževanja oziroma za učenje. Prav tako smo pridobili podatke o pomembnosti ovir, ki jih demotivirajo za učenje. Z analizo podatkov smo prišli do zanimive ugotovitve, da srednješolce za vpis na želeno srednjo šolo najbolj motivira njihov interes oziroma zanimanje za izbrano izobraževanje, študente pa pridobitev višje stopnje izobrazbe. Oboje za končanje izobraževanja najbolj motivira lasten interes, pri učenju pa srednješolce najbolj ovira nezanimiva snov, študente pa pomanjkanje časa. Na koncu diplomske naloge smo oblikovali sklepe in napisali rezultate.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, mladi, učenje
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 14; Prenosov: 1
.pdf Polno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici