| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zasnova in razvoj raztegljive teleskopske garaže z avtomatskim pomikom : magistrsko delo
Jure Omahen, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo podrobno opisuje proces oblikovanja teleskopske garaže, ki sega od prvotne zamisli do končne realizacije in ocene stroškov. Vključuje postopke, kot so izdelava garaže v 3D modelirniku, statični preračun konstrukcije, izbira ustreznega sistema odvodnjavanja, konceptualno oblikovanje garaže, razvrstitev sestavnih elementov na delovna mesta ter temeljito oceno stroškov. Raziskave v okviru raziskovalno-analitične faze so pokazale, da podobnih garaž na trgu še ni, kar odpira možnosti za nadaljnji razvoj in vstop na trg. Konstrukcija garaže je zasnovana tako, da se učinkovito spopada tudi z najzahtevnejšimi vremenskimi razmerami. To magistrsko delo predstavlja trdno osnovo za nadaljnji razvoj tehniško popolnih garaž, izdelanih po meri.
Ključne besede: statični preračun, garaža, solidworks, numerična analiza, računalniško podprto inženirstvo, stroškovni preračun, montažne garaže
Objavljeno v DKUM: 07.11.2023; Ogledov: 362; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (5,24 MB)

2.
Vpliv piroliznih olj na tokovne razmere v vbrizgalni šobi dizelskega motorja : diplomsko delo
Jure Omahen, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti vpliv dodatka piroliznih olj k dizelskemu gorivu na tokovne razmere v vbrizgalni šobi dizelskega motorja. Ker imajo pirolizna olja drugačne lastnosti kot konvencionalna goriva, lahko pričakujemo različno obnašanje goriva v vbrizgalni šobi. Za analizo problema so bile uporabljene numerične simulacije toka goriva v vbrizgalni šobi dizelskega motorja s programom AVL FIRE. Simulacije so se razlikovale po deležu dodanega piroliznega olja k dizelskemu gorivu. Pri simulacijah smo se omejili na eno geometrijo, enak potek dviga igle, enak tlak vbrizgavanja, enake obratovalne pogoje ter enak tlak v zgorevalni komori. Po izvedenih simulacijah smo opazili, da lastnosti mešanic goriv vplivajo na tokovne razmere in razvoj parne faze. Razlika v viskoznosti mešanic je vplivala na dolžino območja parne faze. Mešanice z nižjo viskoznostjo so bolj kavitirale, bolj viskozne pa manj.
Ključne besede: goriva, pirolizna olja, dizelski motor, numerična simulacija, programski paket FIRE, dizel
Objavljeno v DKUM: 24.09.2021; Ogledov: 810; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici