| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo policistov kot pogoj za uspešno policijsko delo - pregled dosedanjih raziskav v slovenski policiji
Jure Butinar, Branko Lobnikar, Milan Pagon, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: policija, policijsko delo, policisti, zadovoljstvo pri delu
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 34; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (826,96 KB)

2.
Prijateljstvo na delovnem mestu : primerjava med policisti in občani
Jure Butinar, Milan Pagon, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: organizacijska kultura, zaposleni, policisti, občani, delovno mesto, prijateljstvo
Objavljeno v DKUM: 29.03.2024; Ogledov: 55; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (386,51 KB)

3.
Usklajevanje delovnih in družinskih zahtev : primerjava med managerji v policiji in v zasebnem sektorju
Milan Pagon, Branko Lobnikar, Jure Butinar, 2005, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: management, managerji, policija, delo, družina
Objavljeno v DKUM: 21.03.2024; Ogledov: 52; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (253,93 KB)

4.
Letni razgovori kot orodje vodij za krepitev kompetenc njihovih sodelavcev: primer velikega trgovskega podjetja
Jure Butinar, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Letni razgovori so v podjetjih prisotni že precej časa. Služijo tako posameznemu zaposlenemu kot tudi njegovemu nadrejenemu. Zaposleni na podlagi letnih razgovorov lahko sledi svoji uspešnosti in doseženim ciljem, nadrejenemu pa letni razgovor ponuja oceno uspešnosti njegovega zaposlenega. V naši raziskavi smo se na enem izmed slovenskih podjetij na področju trgovinske dejavnosti osredotočili na tri hierarhične nivoje med zaposlenimi v prodaji, in sicer na prodajalce, dnevne namestnike in vodje prodajalcev. Proučevali smo povezave v ocenjevanju zaposlenih in ocenjevanju zaposlenih s strani vodje. Vodja je pred svojim ocenjevanjem videl oceno, ki si jo je dodelil zaposleni, šele nato je zaposlenega ocenil tudi sam. Izhajajoč iz ugotovitev preteklih raziskav, smo se posvetili vplivu predhodnega seznanjanja vodje s samooceno zaposlenega in ugotavljali, ali prihaja do pristranosti ocenjevanja tudi pri letnih ocenjevalnih razgovorih v slovenskem podjetju. Ugotovili smo, da dejansko prihaja do pristranosti ocenjevanja ter da med ocenami prodajalcev in vodij prihaja do razlik. Tega za ocenjevanje dnevnih namestnikov nismo potrdili, ugotovili pa smo tudi določene povezave na področju ocenjevanja med različnimi sklopi vprašanj. Glede na ugotovitve naše raziskave za pridobivanje objektivnejših ocen predlagamo za v bodoče, da vodje ne vidijo ocen svojih sodelavcev, predno le-ti svojega sodelavca najprej ne ocenijo sami, predlagamo pa tudi večkratno letno izvedbo neformalnih razgovorov, ki bodo dali hitrejše povratne informacije, hkrati pa podali tudi realnejšo sliko doprinosa sodelavca k uspešnosti podjetja.
Ključne besede: - letni ocenjevalni razgovori, - trgovsko podjetje, - analiza ocenjevanja, - zaporedje ocenjevanja, - pristranskost.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2016; Ogledov: 1303; Prenosov: 477
.pdf Celotno besedilo (900,61 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici