| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Social presence and interaction in learning environments : the effect on student success
Ines Kožuh, Zoran Jeremić, Andrej Sarjaš, Julija Lapuh Bele, Vladan Devedžić, Matjaž Debevc, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: With the increased use of social media there is a growing interest in using social interaction and social presence in education. Despite this phenomenon, no appropriate methodology was found on effective integrating of both concepts into online learning. In this study, we propose integrating two different kinds of learning tools to provide social interaction and social presence in Personal Learning Environments. We have evaluated the proposed concept in a classroom setting, using a specific social interaction tool and a specific social presence tool. The findings revealed that although the use of the social interaction tool was positively associated with students% academic success, the perceived ease of using the social presence tool was negatively related to students' success.
Ključne besede: personal learning environment, social interaction, social presence, online social presence, academic success
Objavljeno v DKUM: 03.08.2017; Ogledov: 1691; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (810,12 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
KAKOVOST SPLETNEGA IZOBRAŽEVANJA V ODVISNOSTI OD KAKOVOSTI SPLETNEGA UČNEGA OKOLJA
Martina Breg, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem delu so predstavljena teoretična izhodišča, ki se nanašajo na raziskovalni problem merjenja kakovosti e izobraževanja v odvisnosti od kakovosti spletnih učnih okolij. Teoretična izhodišča s področja spletnega učnega okolja smo črpali predvsem iz izbranih teorij John O. 'Donoghue in znanstvenih člankov avtorjev Keith Harman, Alex Koohang itd. S področja kakovosti in evalvacije izobraževanja smo uporabili teoretična izhodišča in model Donald L. Kirkpatricka, James D. Kirkpatricka in Tanje Možina. Drugi del diplomske naloge temelji na empiričnem delu, kjer smo preverjali statistično povezavo med kakovostjo e izobraževanja in kakovostjo spletnega učnega okolja. Spletna učna okolja so bila eCampus in Moodle. Hipoteza, katero smo potrjevali, se je glasila: »Med kakovostjo e-izobraževanja in kakovostjo spletnega učnega okolja je statistično pomembna povezava«. Kriteriji za preverjanje hipoteze so bili razdeljeni na dva dela: na merjenje kakovosti e-izobraževanja in na merjenje kakovosti spletnega učnega okolja. Kakovost spletnih učnih okolij smo merili z lastnimi kriteriji, kakovost e-izobraževanja pa s pomočjo Kirkpatrickovega modela, ki je tradicionalni štiristopenjski model, in predstavlja strukturiran pristop k merjenju izobraževalnih programov. Za preverjanje hipoteze je bila uporabljena metoda anketiranja. Zasnovali smo anonimni vprašalnik za vse naključne uporabnike spletnega učnega okolja Moodle ali eCampus. Sestavljen iz dveh delov je vseboval Lickertovo lestvico in osnovne demografske podatke (spol, starost, status). V tretjem delu smo opisali naše izsledke in s korelacijsko analizo potrdili hipotezo. Rezultate smo statistično obdelali in prikazali demografske podatke uporabnikov, ponazorili razmerje uporabnikov glede na dve vrsti spletnega učnega okolja ter izsledke tudi grafično ponazorili.
Ključne besede: E-izobraževanje, spletna učna okolja, merjenje kakovosti, Kirkpatrickov model, korelacijska analiza.
Objavljeno v DKUM: 08.12.2010; Ogledov: 7977; Prenosov: 356
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici