| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJALNA PROUČITEV IZBRANIH INŠTRUMENTOV RAZVOJNEGA PLANIRANJA IN UPORABA V MER MODELU INTEGRALNEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2012, magistrsko delo

Opis: Trenutno vladajo v svetu nezavidljive razmere. Podjetja so podvržena nenehnim spremembam, konkurenčnosti ter procesom globalizacije in globalne strateške krize. Spremembe vplivajo na izvajanje skoraj vseh procesov v podjetjih ter postavljajo pred management nove izzive, naloge in probleme, saj se organizacije posledično znajdejo v različnih razvojnih in življenjskih ciklih. Uspešno podjetje je tisto, ki dosega zadosten dobiček, ki se mu veča premoženje in ki raste. Na uspešnosti podjetja vpliva več dejavnikov. Učinkovita in uspešna so tista podjetja, ki se znajo hitro odzivati na vplive iz okolja z organiziranjem svojih notranjih dejavnikov. MER-ov model managementa predpostavlja potrebno delovanje managementa v podjetju in njegovem okolju. Management je njegov delni sistem, kar pomeni, da je prisoten povsod v podjetju: v vseh procesih, inštrumentih in institucijah. Področje magistrskega dela z naslovom Primerjalna proučitev izbranih instrumentov razvojnega planiranja in uporaba v MER modelu integralnega managementa sodi v področje strateškega managementa. Namen raziskave je bil preveriti, ali lahko izbrane instrumente, s katerimi analiziramo podjetje in okolje, uporabimo v MER modelu integralnega managementa. V teoretičnem delu magistrskega dela smo opredelili značilnosti MER-ovega modela integralnega managementa in podali primerjalno proučitev izbranih instrumentov in sicer SWOT analize, TOWS matrike in analize PEST. V empiričnem delu bomo za izbrano podjetje izvedli ustrezne analize. Najprej bomo podali celovito analizo prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti za podjetje. V okviru analize PEST bomo analizirali širše okolje, v katerem deluje podjetje. V zaključku bomo podali prihodnje strateške in razvojne usmeritve za podjetje.
Ključne besede: MER-ov model integralnega managementa, SWOT analiza, TOWS matrika, PEST analiza, strategija
Objavljeno: 19.03.2013; Ogledov: 1535; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1910; Prenosov: 238
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici