| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJ ZDRAVILIŠKEGA TURIZMA V MORAVSKIH TOPLICAH
Jožek Špilak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava analizo razvoja zdraviliškega turizma v naselju Moravske Toplice od njegovih začetkov do danes. V diplomskem delu so bile uporabljene metoda opazovanja, kartiranja, izvedba in analiza anket, metoda analize nosilne zmogljivosti in SWOT analiza. Z anketiranjem smo preverili splošno zadovoljstvo turistov s turistično ponudbo v naselju in aktivnostmi, s katerimi se ukvarjajo. Moravske Toplice spadajo med pomembnejše slovensko zdraviliško naselje, kamor pride veliko število turistov. V nalogi je ugotovljeno, da je zdraviliški turizem v Moravskih Toplicah velik porabnik vode. Rezultati so pokazali, da predstavlja zdraviliški turizem problem glede ustvarjanja odpadkov. Na podlagi anket in raziskav je bilo v nalogi ugotovljeno, da je najboljši možni razvoj turizma v Moravskih Toplicah razvoj »blagega« turizma z visoko kvalitetno ponudbo.
Ključne besede: turistična geografija, nosilna zmogljivost, indikatorji, trajnosti razvoj, vplivi turizma, turistična infrastruktura, turistična superstruktura, Moravske Toplice.
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 2470; Prenosov: 521
.pdf Celotno besedilo (19,31 MB)

2.
POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI V SOCIALISTIČNI REPUBLIKI SLOVENIJI IN VPLIVI NA TEDANJE GENERACIJE
Jožek Špilak, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava pouk zgodovine v osnovnih šolah v Sloveniji od druge svetovne vojne do razpada Socialistične federativne republike Jugoslavije. Pouk zgodovine v osnovnih šolah v obravnavanem času je imel posebno in pomembno vlogo. Oblasti, poučevanja mladostnikov niso hotele prepustiti naključju, zato so že takoj po drugi svetovni vojni odločilno posegle tudi na področje šolstva. Posebno mesto je imel pouk zgodovine. Najprej je oblast uredila težave s prostori, učitelji, nato pa se je lotila reforme šolstva, ki je še vsebovala, tako vsebinske, kot sistemske osnove v prejšnjih družbenih sistemih. Med šolsko reformo leta 1958, je reformo doživel tudi pouk zgodovine v osnovni šoli. Od tedaj se je poučevala zgodovina v osnovni šoli od šestega do osmega razreda. V pouk zgodovine je prišla nova periodizacija, na pomenu pa je pridobilo obdobje po prvi svetovni vojni in še posebno Narodno osvobodilni boj ter obdobje po drugi svetovni vojni. Kakšen je bil vpliv pouka zgodovine na tedanje generacije, se poskuša prikazati s pomočjo anket. Le-te so pokazale, da je imel pouk zgodovine še kako pomembne vplive.
Ključne besede: pouk zgodovine, osnovna šola, Socialistična republika Slovenija, učbenik, učni načrt.
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 1974; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (5,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici