| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROTOTIPNA REŠITEV ZA SPREMLJANJE RAZVOJA OTROK V VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Jože Rozman, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo razvili prototipno rešitev elektronskega spremljanja napredka učencev v vzgojno-izobraževalnem zavodu. Prikazali smo možnost vodenja dokumentacije z uporabo informacijske tehnologije. Zgradili smo relacijski podatkovni model, ki je osnova za podatkovne tabele, v katerih so sistematično razvrščeni podatki. Programska rešitev je izdelana v okolju Microsoft Access 2016. Razvita rešitev je namenjena demonstraciji brezpapirnega poslovanja. Za nadaljnji razvoj prototipa smo predlagali postopek prenosa rešitve v spletno okolje s strežniškim delom in odjemalcem.
Ključne besede: baza podatkov, informacijski sistem, podatkovni model, poslovni proces
Objavljeno: 08.07.2016; Ogledov: 931; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

2.
STRATEŠKE RAZVOJNE SITUACIJE PODJETJA LJUTOMERČAN D.D.
Jože Rozman-Klenar, 2011, diplomsko delo

Opis: Vinogradništvo predstavlja ljudem, ki se s tem ukvarjajo način življenja. Tako je v Sloveniji nastala tradicija pridelave grozdja ter vina. Kultura in krajina, kjer se prideluje vino sta se temu skozi stoletja prilagodili. Žal je v določenih območjih vidno nazadovanje vinogradništva in opuščene prvoklasne vinorodne lege. Vsemu temu je botrovala neizprosna tekmovalnost na vinskem trgu. Veliko je vinarskih podjetij v državi, ki so šibka in bodo šla v roke tujcem, ki bodo ali pa tudi ne obdržali to starodavno slovensko tradicijo kulture vina. Vsekakor bo morala država (pristojne institucije) dodeliti več finančne pozornosti, če se bo še hotela promovirati v tujini z slogani »I FEEL SLOVENIA«, saj je vino del našega turizma. Podjetje, kot je Ljutomerčan d.d. pa bo svojo pot ob umnem vodenju korak za korakom dosegalo strateške trge. S tem se bo regija opomogla, predvsem zasebni vinogradniki, ki ne bodo več imeli težav z prodajo grozdja. Sivi trg z vini se bo izničil in griči se bodo spet veselo obdelovali, kljub višjim pridelovalnim stroškom, ki izhajajo iz narave strmih leg.
Ključne besede: Ljutomerčan d.d., kultura in krajina, vinski trg, turizem, tekmovalnost, strategije
Objavljeno: 02.11.2011; Ogledov: 1474; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (798,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici