| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POUK SPOZNAVANJA OKOLJA V KONTEKSTU RAZLIČNIH IZVEDB V DRŽAVNIH IN WALDORFSKIH ŠOLAH
Jerneja Preložnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil primerjati pouk predmeta spoznavanje okolja waldorfske osnovne šole z državno osnovno šolo ter iskati podobnosti in razlike v obeh izobraževalnih programih. V teoretičnem delu so opisane splošne značilnosti obeh izobraževalnih programov. Opredelili in opisali smo predmet spoznavanja okolja v obeh šolah, predstavili cilje in didaktična priporočila. Predstavili smo tudi splošen razvoj otrok v starostnem obdobju od prvega do tretjega razreda, tako za državno kot za waldorfsko šolo. V praktičnem delu diplomske naloge smo na osnovi hospitacij želeli navesti posamezne značilnosti pouka spoznavanja okolja v waldorfski šoli in jih primerjati z državno šolo, pri tem smo uporabili kvalitativno tehniko – nestrukturirano opazovanje. Predstavili smo tudi primerjavo nekaterih sklopov iz učnih načrtov državnih in waldorfskih šol. Osredotočili smo se tudi na naravo in obravnavanje učne snovi v njej, zato nas je zanimalo, kako pogosto učitelji z učenci obeh šol pri pouku spoznavanja okolja zahajajo izven učilnice (v naravo) in če namesto v učilnici raje obravnavajo učne vsebine v naravi. Raziskovalni vzorec je zajemal učitelje razrednega pouka, ki poučujejo v prvem triletju osnovne šole. Pri tem smo uporabili kvalitativni tehniki raziskovanja – anketo in standardizirani intervju. Rezultati kažejo, da se glavni cilji in vsebine predmeta spoznavanja okolja v waldorfski in državni šoli razlikujejo. Na osnovi izvedenih hospitacij smo ugotovili, da se pouk spoznavanja okolja v waldorfski šoli močno razlikuje od pouka v državni šoli. Prav tako smo opazili, da obe šoli poskušata ohranjati stik z naravo, vendar vsaka šola na drugačen način.
Ključne besede: državna šola, waldorfska pedagogika, spoznavanje okolja, pouk izven učilnice, naravno okolje.
Objavljeno: 09.04.2013; Ogledov: 1114; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (2,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici