| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA VELIKE KOLIČINE PODATKOV ZA POTREBE INFORMACIJSKIH REŠITEV UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI
Jernej Omulec, 2016, magistrsko delo

Opis: Številna podjetja se že poslužujejo upravljanja odnosov s strankami in CRM-rešitev. CRM lahko definiramo kot upravljavsko filozofijo, kjer se cilji podjetja najlažje dosežejo skozi identificiranje in zadovoljevanje potrošniških želj (tako izjavljenih kot tudi neizjavljenih) in potreb. CRM pomaga pri profiliranju potencialnih strank, razumevanju njihovih potreb in grajenju odnosov, tako da se jim ponudi najprimernejši izdelek. Na drugi strani pa imamo Big Data, ki sicer po podjetjih še ni tako razširjena zadeva kot CRM, vendar vedno bolj pridobiva na popularnosti. Big Data so nizi podatkov, katerih obseg presega sposobnosti zajema, hranjenja, upravljanja in analiziranja s pomočjo klasičnih programskih rešitev. Uvedba CRM-rešitve in integracija Big Data sami po sebi pa ne bosta prinesli dobička. Za izboljšanja delovanja podjetja, poslovnega izida in prihodkov potrebujemo ljudi, ki bodo dana orodja in podatke znali analizirati in izkoristiti v svoj prid. Ne smemo pozabiti ene precej pomembne stvari. Lahko uvedemo najboljšo in najdražjo rešitev in nam ta ne bo prav nič koristila, če je sami ne bomo znali maksimalno izkoristiti. CRM-rešitve in Big Data sta samo pripomočka, ki nam precej olajšata razumevanje strank, vendar sama po sebi ne bosta storila ničesar.
Ključne besede: Big Data, velike količine podatkov, CRM, upravljanje odnosov s strankami, Salesforce, Datameer.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2016; Ogledov: 1413; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
OLAP ORODJA IN PREDNOSTI TER SLABOSTI NJIHOVE UPORABE
Jernej Omulec, 2013, diplomsko delo

Opis: Številna podjetja se že poslužujejo uporabe poslovne inteligence. Definiramo jo lahko kot programsko opremo, katera s pomočjo najnovejših tehnologij organizira številne informacije, katere so v podjetju potrebne za povečanje profita. Seveda poslovna inteligenca kot program sama po sebi ne bo prinesla profita. Za izboljšanje delovanja potrebujemo ljudi, kateri bodo podane informacije razbrali in pozitivno izkoristili. Tukaj ne smemo pozabiti enega pomembnega dejstva: čeprav imamo najdražjo in najboljšo programsko opremo poslovne inteligence, nam ta ne bo pomagal, če je ne bomo znali maksimalno izkoristiti. Poslovna inteligenca in OLAP orodja so samo pripomoček – pripomoček kateri drastično olajša sprejemanje odločitev analitikov in managerjev. V OLAP orodju lahko tvorimo OLAP kocke, s katerimi tvorimo večdimenzionalne informacije. Sprotna analitična obdelava podatkov nam omogoča hitro delovanje in preprosto izvajanje analiz. In prav na tem temelji OLAP: hitra analiza deljenih večdimenzionalnih informacij.
Ključne besede: Poslovna inteligenca, OLAP, OLAP kocka, SAP, Oracle, MicroStrategy
Objavljeno v DKUM: 30.10.2013; Ogledov: 1744; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici