| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija notranje logistike v podjetju Arcont d.d. : magistrsko delo
Jernej Kozic, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavana tema logistike. Poudarek teoretične obravnave je bil na notranji in razbremenilni logistiki v proizvodnem podjetju. Sprva so bile opisane teoretične osnove, ki so kasneje služile za podlago raziskovalnega dela. Analiza obstoječega stanja je pokazala pomanjkljivosti vlaka, ki je bil glavni predmet raziskovalnega dela. Po pregledu stanja interne logistike sem se osredotočil na posodobitev električnega vlačilca. Predstavil sem produkte najbolj znanih proizvajalcev, ki se ukvarjajo z vozili notranjega transporta. Poleg tega je raziskovalni del zajemal še predloge za urnik voženj, izbiro poti in določitev postaj. Z vpeljavo novega električnega vlačilca nam je bilo omogočeno, da v samo vožnjo vlaka vključimo razbremenilno logistiko in podamo predloge za njeno optimalno delovanje. Na koncu raziskovalnega dela se je izdelala groba stroškovna ocena investicije.
Ključne besede: notranja logistika, transportna sredstva, razbremenilna logistika, električni vlačilec, transportne poti, ločevanje odpadkov, strošek investicij, Arcont d. d.
Objavljeno v DKUM: 23.09.2021; Ogledov: 1114; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Sistem nabave z raziskavo marketinškega spleta v podjetju Fortis Maribor, d.o.o. : diplomsko delo
Jernej Kozic, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sem predstavil nabavno poslovanje in marketinški splet. Praktični del diplomske naloge sem opravil v sodelovanju s podjetjem Fortis Maribor, d. o. o. V praktičnem delu sem opisal sistem nabave v podjetju ter opravil ABC analizo in XYZ analizo za nabavljene materiale v preteklem letu. Dobljene rezultate sem ovrednotil in predlagal možne rešitve. Z opisanim marketinškim spletom podjetja sem opozoril na prednosti in slabosti, ki jih ima podjetje na tem področju.
Ključne besede: nabava, marketinški splet, ABC analiza, XYZ analiza, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, Fortis Maribor, d. o. o.
Objavljeno v DKUM: 03.09.2019; Ogledov: 1335; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici