| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VZGOJITELJ IN STARŠI
Jelka Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo VZGOJITELJ IN STARŠI je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili vlogo vzgojitelja in staršev pri vzgoji otrok v vrtcu. Do vstopa v vrtec imajo starši izključno in odločilno vlogo pri vzgoji, z vstopom v vrtec pa se ta vloga dopolnjuje in prepleta z vlogo vzgojitelja. Delo vzgojitelja temelji na načelih in ciljih zapisanih v Kurikulumu za vrtce. V diplomski nalogi posebno pozornost posvečamo vzgojitelju in njegovi vlogi, skupni nalogi staršev in vzgojiteljev ter medsebojnim odnosom med njimi. Pri tem je zelo pomembno iz kakšne družine otrok izhaja, zato smo obravnavali tudi različne vrste družin in njihove lastnosti. Komunikacijo v družini smo izpostavili kot enega izmed ključnih dejavnikov za razvoj otroka. V nadaljevanju pa je prav tako pomembna pravilna komunikacija na relaciji vzgojitelj — starši. V empiričnem delu diplomskega dela smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jih zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika na vzorcu 153 staršev otrok ptujskih vrtcev. Namen raziskave je ugotoviti, kaj starši menijo o vzgojitelju in njegovi vlogi, o skupni nalogi staršev in vzgojiteljev ter medsebojnih odnosih med njimi. Pri obdelavi podatkov smo prišli do naslednjih ugotovitev: vzgoja otroka doma in v vrtcu sta tesno povezani in se dopolnjujeta; starši ne obiskujejo pogovornih ur dovolj redno — menimo, da si je za otroka potrebno vzeti čas, še posebej, ko gre za vzgojo v prvih letih otrokovega življenja; starši v veliki večini poznajo delo vzgojitelja. Ostale starše pa bi želeli opozoriti, da smo jim popolnoma odprti in smo jim rade volje pripravljeni predstaviti delo vzgojitelja, saj menimo, da je dobro, da so starši seznanjeni z našim delom.
Ključne besede: vzgojitelj, starši, otrok, vrtec, vzgoja, družina, komunikacija
Objavljeno: 17.06.2010; Ogledov: 3720; Prenosov: 625
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
VELIKA POLANA 1945 – 1953
Jelka Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Velika Polana, vas, ki leži v osrčju prekmurske ravnice (Dolinsko), je bila priča burnemu dogajanju ob koncu vojne in vzpostavitvi nove, takratnemu preprostemu kmečkemu človeku dotlej neznane, oblasti. Kot drugod po Sloveniji in širni Jugoslaviji je bila tudi v Veliki Polani vzpostavljena t. i. ljudska oblast. Težko življenje po vojni in ideje novega političnega sistema so prizadeli malega kmeta — sezonskega delavca, ki je svojo uteho iskal v globoki veri v Boga. Ustanovljen je bil krajevni narodnoosvobodilni odbor, ki se je v letu 1946 preimenoval v krajevni ljudski odbor in v letu 1952 v občinski ljudski odbor. Poti med državo in cerkvijo so se začele razhajati; nekdaj verska osnovna šola je postala državna. Obvezna oddaja živil, agrarna reforma, nacionalizacija in nasilna kolektivizacija so prinesle velike spremembe v življenje malega polanskega kmeta. V letih obnove so se ljudje, eni z navdušenjem drugi brez, vključevali v obnovo vasi s prostovoljnim delom. Prvi petletni plan je na poti razvoja na vasi prinesel mnoge spremembe. Poleg že obstoječih, predvsem verskih, združb in gasilskega društva so se ustanovila nova društva in organizacije, ki so bile organizirane s strani države.
Ključne besede: Ljudska oblast, komunistična partija, udarništvo, petletni plan, agrarna reforma, nacionalizacija, kolektivizacija, državno šolstvo.
Objavljeno: 11.01.2011; Ogledov: 1542; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici