| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA RADIJSKEGA OGLAŠEVANJA V SLOVENIJI
Jelena Huzjan, 2015, magistrsko delo

Opis: Večina radijskih postaj glavnino finančnih sredstev, potrebnih za preživetje in uspešno poslovanje, pridobiva s prodajo radijskega oglasnega prostora. To zahteva proaktivno delovanje radijske postaje in aktivno trženje oglasnega prostora. Da bi bil lahko proces trženja kar se da uspešen, je nujno poznavanje razmer na področju medijev, aktualnega stanja na trgu ter upoštevanje velikega števila vplivnih dejavnikov. Zaradi tega je bil cilj magistrskega dela raziskati globalne trende na področju medijev in oglaševanja, analizirati aktualno stanje na slovenskem radijskem trgu, opredeliti dejavnike uspešnosti trženja radijskega oglasnega prostora ter raziskati probleme, s katerimi se srečujejo radijske postaje in tržniki radijskega oglasnega prostora. Raziskovanje je pokazalo, da se razmerje med mediji spreminja, s tem pa se spreminjajo tudi deleži oglaševalskih proračunov, namenjenih posameznim medijem. Rast pomena digitalnega oglaševanja in večja previdnost oglaševalcev pri razporejanju svojih proračunov, kot posledice globalne gospodarske krize, sta povzročili zmanjšanje deleža oglaševalskih sredstev, namenjenih radijskemu oglaševanju. Tako na globalni ravni kot tudi na slovenskem trgu postaja boj za oglaševalski denar vedno večji in težji. V nadaljevanju smo poskušali opredeliti vplivne dejavnike, od katerih je lahko odvisna uspešnost tržnikov radijskega oglasnega prostora. Gre za kompleksen splet veščin, sposobnosti, znanj in zunanjih vplivov, ki lahko pomembno vplivajo na proces odločanja oglaševalca pri izbiri oglaševalskega medija. Kljub številnim težavam in izzivom, s katerimi se soočajo radijske postaje, verjamemo, da je prihodnost radia kot medija obetavna, a je potrebno upoštevanje in ustrezno prilagajanje spremembam ter načrtovan razvoj v skladu s sodobnimi trendi.
Ključne besede: radijsko oglaševanje, trženje, gospodarska kriza, mediji, oglaševalski proračun
Objavljeno v DKUM: 23.10.2015; Ogledov: 1880; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

2.
NAČINI PREŽIVLJANJA PROSTEGA ČASA PRI ŠTUDENTIH
Jelena Huzjan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Prosti čas šudentov, ki ga lahko opredelimo kot celoten čas izven študijskih obveznosti oz. čas, ki ga študent sam oblikuje in organizira, odvisno od svojih želja, potreb in možnosti, je za študente večstransko pomemben. Omogoča sproščanje in počitek od študijskih obveznosti, različne prostočasne dejavnosti pa lahko prispevajo k izgradnji posameznikove osebnosti, boljšem psiho-fizičnem zdravju, socializaciji osebe in pridobivanju novih znanj in veščin. Število dejavnikov, ki vplivajo na način preživljanja prostega časa, je veliko, pomembnost posameznega dejavnika pa je različna od študenta do študenta. Kot pomembnejše in bolj pogoste vplivne dejavnike lahko opredelimo količino prostega časa, finančna sredstva, osebnostne značilnosti posameznika in dostopnost posameznih prostočasnih vsebin, prav tako pomemben vpliv pa imajo tudi ljudje, s katerimi so študenti v stiku, razmere v okolju in aktualni družbeni trendi. Študenti danes lahko izbirajo med številnimi načini preživljanja prostega časa, saj je ponudba prostočasnih dejavnosti večja kot kadarkoli prej in veliko je takih, ki so cenovno, časovno in fizično dostopne širšem krogu študentov. Rezultati raziskave, izvedene v praktičnem delu, so pokazali, da velik del študentov čuti pomanjkanje prostega časa. Pomemben del prostega časa pri študentih zajema druženje s prijatelji, športne aktivnosti, delo za računalnikom in študentsko delo, več časa bi pa radi namenili še za potovanja in dodatna izobraževanja. Glavni dejavnik, ki jih omejuje pri željenem načinu preživljanja prostega časa, je pomanjkanje finančnih sredstev.
Ključne besede: prosti čas, prostočasne dejavnosti, svobodna izbira, omejitve, študentsko delo, družbeni trendi, interesi
Objavljeno v DKUM: 29.11.2010; Ogledov: 3999; Prenosov: 496
.pdf Celotno besedilo (683,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici