| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA IZBRANEGA VZORCA DROBNOPRODAJNIH CEN V SLOVENIJI IN NA SLOVAŠKEM
Jelena Gumbas, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Primerjava Slovenije in Slovaške s pomočjo makroekonomskih kazalcev je v prvem sklopu diplomskega dela pokazala, da je Slovenija gospodarsko bolj razvita država od Slovaške, saj je v Sloveniji BDP na prebivalca leta 2010 predstavljal 86 % povprečja evropske sedemindvajseterice, na Slovaškem pa 74 % evropskega povprečja. Tudi raven cen je bila leta 2010 na Slovaškem za 28,8 % nižja od povprečja EU-27, v Sloveniji pa za 16 %. Obe državi še vedno zaostajata za povprečjem EU-27. V drugem sklopu diplomskega dela pa smo analizirali in predstavili rezultate primerjave ravni cen različnih izdelkov. Prišli smo do zaključka, da so bile marca 2011 cene sredstev za izobraževanje in sredstev za razvedrilo v povprečju za 15 % višje v Sloveniji kot cene enakega blagovnega vzorca na Slovaškem. Podatki iz diplomskega dela kažejo na večjo gospodarsko razvitost Slovenije glede na Slovaško gospodarstvo. V drugem sklopu diplomskega dela pa smo analizirali in predstavili rezultate primerjave ravni cen različnih izdelkov. Prišli smo do zaključka, da so bile marca 2011 cene sredstev za izobraževanje in sredstev za razvedrilo v povprečju za 15 % višje v Sloveniji kot cene enakega blagovnega vzorca na Slovaškem. Podatki iz diplomskega dela kažejo na večjo gospodarsko razvitost Slovenije glede na Slovaško gospodarstvo.
Ključne besede: gospodarska razvitost, inflacija, censka pariteta, raven cen.
Objavljeno: 02.12.2011; Ogledov: 1666; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

2.
VPLIV STRATEGIJ NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA
Jelena Gumbas, 2014, magistrsko delo

Opis: Živimo v svetu, ki ga zaznamuje izredna dinamika sprememb na trgu. Za podjetja je pomembno, da imajo dovolj znanja in izkušenj, da lahko dosežejo uspešno rast in konkurenčno prednost. Rast podjetja je nujna, sploh v dolgoročnem pogledu in še posebej na trgu električne energije, kjer dobavo električne energije že podpirajo druga podjetja. Za raziskavo bo zanimivo izbrati eno od najbolj uspešnih podjetij in ugotoviti, kaj pri njegovem poslovanju je ključnega za poslovni uspeh v doma in tudi v tujini. Gen-i, d. o. o., je eno od najbolj hitro rastočih podjetij, zato bo zanimivo raziskati, katere poslovne strategije v podjetju uporabljajo in jim omogočajo konstantno rast, širitev na nove trge in pridobivanje novih strank. Za novo nastalo podjetje na trgu je pomembna vzpostavitev dobre poslovne infrastrukture za trgovanje v nadaljnje. To omogoča visoko rast podjetja in predstavlja priložnost za razvoj prilagodljivega in konkurenčnega vodilnega položaja v prihodnosti.
Ključne besede: strategija, rast, razvoj podjetja, politika podjetja.
Objavljeno: 11.03.2015; Ogledov: 1061; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici