| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV IGRANJA POSLOVNE IGRE INNOV8 NA SPOSOBNOST MODELIRANJA POSLOVNIH PROCESOV
Jelena Šobota, 2009, diplomsko delo

Opis: Innov8 je IBM -ova 3D simulacijska poslovna igra, v kateri igralec dobi nalogo prenoviti in izboljšati poslovanje podjetja, ki je zabredlo v težave. Skozi igro se uporabnik sooča s problemi komuniciranja med oddelki, pridobivanja informacij od zaposlenih ter seveda s pravilno zasnovo novega modela poslovnega procesa. Z zanimivejšim pristopom želi IBM približati management poslovnih procesov širšemu krogu študentov poslovnih šol ter poslovnežem, da bi lažje razumeli postopke in procese, ki so potrebni za prenovo poslovnih procesov v podjetju. V diplomski nalogi smo testirali ali se je z pomočjo igre res možno naučiti zgoraj omenjenih veščin. Osredotočili smo se na testiranje vpliva ki ga ima poslovna igra Innov8 na sposobnost študentov pri modeliranju novih procesov. To smo storili tako, da smo pomerili rezultate študentov pri modeliranju ene naloge pred igranjem igre, ter nato rezultate modeliranja druge naloge po odigrani igri. Rezultate obeh nalog smo nato primerjali.
Ključne besede: management poslovnih procesov (BPM), poslovna igra, modeliranje, poslovni proces, učenje
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 1790; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
VPLIV STRUKTURE ZNANJA NA KLJUČNE INDIKATORJE PROCESA V ZAVAROVALNIŠTVU
Jelena Šobota, 2013, magistrsko delo

Opis: V današnjem času podjetja zanima predvsem, kako se obdržati na trgu, kako biti bolj konkurenčni, bolj učinkoviti ter bolj zanimivi za kupce. Uspeh pri doseganju vseh teh ciljev vidimo v zaposlenih organizacije. Ti namreč s svojim znanjem v organizaciji lahko največ prispevajo k zagotavljanju konkurenčne prednosti. Namen raziskave magistrskega dela je bil ravno dokazati, kako znanje zaposlenih vpliva na njihovo delovno uspešnost. Želeli smo prikazati način, na podlagi katerega je možno določiti strukturo znanja, ki jo organizacija želi od zaposlenih, ter to primerjati z njihovim dejanskim znanjem. Z uporabo mehke logike smo med obema znanjema naredili primerjavo ter dobili odstopanja. Sledilo je še statistično raziskovanje obstoja povezave med vrednostmi odstopanj v znanju in delovno uspešnostjo, ki jo zaposleni dosegajo. Našega začetnega predvidevanja, da boljše ujemanje dejanske strukture znanja zaposlenih z zahtevanimi predstavlja tudi boljše doseganje rezultatov, nam ni uspelo dokazati. Le v polovici analiziranih primerov smo namreč odkrili, da boljša ko je dejanska struktura znanja zaposlenih od zahtevane, bolj so zaposleni uspešni. Prav tako smo v teh primerih nato lahko definirali, katera so tista znanja, ki so potrebna za dobro izvajanje aktivnosti, ki posledično pomeni boljši rezultat. Kljub temu da hipoteze nismo potrdili, pa smo dokazali, da lahko organizacije ob ustreznem definiranju potrebnega znanja z orodjem mehke logike opredelijo razliko med potrebnim ter dejanskim znanjem zaposlenih, kar pomeni, da lahko na podlagi rezultatov izvajajo določene ukrepe, kot je dodatno izobraževanje. Prav tako lahko s pomočjo omenjenih metod locirajo znanje, ki je potrebno za izvajanje posameznih aktivnosti, ki so pomembne za doseganje uspešnosti.
Ključne besede: ujemanje strukture znanja, management znanja, ključni indikatorji procesa, mehka logika, zavarovalništvo
Objavljeno: 10.10.2013; Ogledov: 973; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici