| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VEČČUTNO UČENJE IN POUČEVANJE SPOZNAVANJA OKOLJA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Jasna Zupanc, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu veččutno učenje in poučevanje spoznavanja okolja v prvem triletju osnovne šole sem se v teoretičnem delu diplomskega dela, dotaknila veččutnega učenja in poučevanja, prav tako pa sem proučila poučevanje in učenje z vidika tipa osebnosti. Predstavila sem tudi stile zaznavanja, učne stile in spoznavne stile. V empiričnem delu pa sem si postavila vprašanja: Kako poučujejo učiteljice v prvem triletju osnovne šole, saj sem mnenja, da je v tem obdobju veččutno učenje in poučevanje zelo prisotno in tudi zelo pomembno! Prav tako pa me je zanimalo, pri katerem predmetu najlažje upoštevajo vse zaznavne stile učencev, saj menim, da je spoznavanje okolja predmet, kjer bi lahko učiteljice najlažje vključile veččutno poučevanje. Rezultati kažejo, da so učitelji predvsem kinestetični, med tem ko so njihovi učenci predvsem vizualni tipi. Kljub rezultatom ugotavljamo, da učitelji v veliki meri prilagajajo svoj način dela različnim učnim stilom učenca, kljub temu pa ugotavljamo, da je na tem področju mogoče še narediti veliko več. Zato so v praktičnem delu predstavljene učne priprave za uro spoznavanja okolja v prvem triletju osnovne šole in zajemajo veččutno poučevanje, tako da snov razumejo vizualni, avditivni in tudi kinestetični učenci.
Ključne besede: razredna stopnja, spoznavanje okolja, učni stil, vizualni tip, avditivni tip, kinestetični tip
Objavljeno: 11.09.2009; Ogledov: 3560; Prenosov: 691
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici