SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen in proces oblikovanja celostne grafične podobe za podjetja
Jasna Belna, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili in pojasnili osnovne značilnosti ter elemente celostne grafične podobe. Osredotočili smo se na vzroke za prenovo celostne grafične podobe in raziskali proces oblikovanja. Na podlagi teoretičnega dela smo v praktičnem delu predstavili podjetje Copy Center, čemur je sledila prenova celostne grafične podobe podjetja.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 509; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici