| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkovito tržno komuniciranje samostojnega finančnega svetovalca
Jasmina Zidovnik, 2015, diplomsko delo

Opis: Samostojni finančni svetovalci se poslužujejo različnih tržno-komunikacijskih orodij, da bi ljudem predstavili način dela zaupanja vrednega finančnega svetovalca. Predpostavlja se, da bolj kot finančni svetovalec posveča pozornost komuniciranju, razvijanju odnosov s posamezniki, dela na prepoznavnosti in upošteva želje posameznikov, več možnosti ima, da se bodo odločili za sodelovanje z njim. V diplomi se ukvarjamo z ustreznim načinom tržnega komuniciranja samostojnega finančnega svetovalca, ki je predvsem namenjeno pridobivanju in ohranjanju porabnikov ter širjenju dobrih informacij o njem drugim porabnikom.
Ključne besede: tržno komuniciranje, tržno-komunikacijska orodja, integrirano tržno komuniciranje, samostojni finančni svetovalec, osebne finance
Objavljeno: 11.12.2015; Ogledov: 916; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici