2.
DIDAKTIČNE STRATEGIJE PRI POUKU ZAČETNEGA DRUŽBOSLOVNEGA POUKAJasmina Romanić, 2011, diplomsko delo
Opis: V diplomskem delu so teoretično opredeljene didaktične strategije, povzete po različnih avtorjih. Poudarek je na opredelitvi didaktičnih strategij pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka.
Poleg že dobro znanih strategij (kot na primer predavanje, diskusija, demonstracija) so povzete tudi takšne, ki poudarjajo učenje različnih vsebin, ki razvijajo ne le intelektualne, pač pa tudi telesne, čustvene in duhovne razsežnosti posameznika (na primer čustvena inteligenca, kritično mišljenje, reševanje problemov itd.).
Namen diplomskega dela je bil ugotoviti ali so didaktične strategije pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka drugačne od splošnih didaktičnih strategij. Rezultat je, da je nemogoče sestaviti popoln seznam pomembnih strategij, saj jih je potrebno prilagajati namenu, starosti učencev in glede na predmet poučevanja.
Večina avtorjev po katerih so bile povzete strategije, pišejo o enakih strategijah, nekateri med njimi jih samo drugače poimenujejo.
Ključne besede: Didaktične strategije, zgodnji družboslovni pouk, kritično mišljenje, strategije za spodbujanje čustvene inteligence, reševanje problemov.
Objavljeno v DKUM: 23.03.2011; Ogledov: 5347; Prenosov: 981
Celotno besedilo (841,03 KB)