| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
A comparative analysis of adjectives in the novel The Great Gatsby and the historical text A History of Women
Jasmina Romanić, 2011, diplomsko delo

Opis: The theme of this graduation thesis is a comparative analysis of adjectives in the novel The Great Gatsby and the historical text A History of Women. The purpose was to theoretically define and classify adjectives according to position, formation, grading, and semantic grouping; and to use this theory for a comparative analysis. Therefore, the main structure of theoretical part of the thesis is based on Biber’s Grammar of spoken and written English, and Blaganje’s Modern English Grammar. The principal object was to find out differences between adjectives in literary and non-literary texts, in this case between the novel The Great Gatsby and the historical text A History of Women. The results showed that in the selected sample of seven pages of both texts there are 51% more adjectives in The Great Gatsby than in A History of Women, and that in both texts attributive adjectives predominate. A History of Women has 1% more of attributive adjectives than The Great Gatsby. The research was carried out manually, while the statistical results are shown in graphs made by a computer. The methods used in thesis are the descriptive method and causal non-experimenting method.
Ključne besede: position of adjectives, formation of adjectives, grading of adjectives, semantic grouping of adjectives, a comparative analysis of adjectives in The Great Gatsby and A History of Women
Objavljeno v DKUM: 28.02.2012; Ogledov: 3164; Prenosov: 202
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

2.
DIDAKTIČNE STRATEGIJE PRI POUKU ZAČETNEGA DRUŽBOSLOVNEGA POUKA
Jasmina Romanić, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so teoretično opredeljene didaktične strategije, povzete po različnih avtorjih. Poudarek je na opredelitvi didaktičnih strategij pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka. Poleg že dobro znanih strategij (kot na primer predavanje, diskusija, demonstracija) so povzete tudi takšne, ki poudarjajo učenje različnih vsebin, ki razvijajo ne le intelektualne, pač pa tudi telesne, čustvene in duhovne razsežnosti posameznika (na primer čustvena inteligenca, kritično mišljenje, reševanje problemov itd.). Namen diplomskega dela je bil ugotoviti ali so didaktične strategije pri pouku zgodnjega družboslovnega pouka drugačne od splošnih didaktičnih strategij. Rezultat je, da je nemogoče sestaviti popoln seznam pomembnih strategij, saj jih je potrebno prilagajati namenu, starosti učencev in glede na predmet poučevanja. Večina avtorjev po katerih so bile povzete strategije, pišejo o enakih strategijah, nekateri med njimi jih samo drugače poimenujejo.
Ključne besede: Didaktične strategije, zgodnji družboslovni pouk, kritično mišljenje, strategije za spodbujanje čustvene inteligence, reševanje problemov.
Objavljeno v DKUM: 23.03.2011; Ogledov: 5347; Prenosov: 981
.pdf Celotno besedilo (841,03 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici