| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OGLAŠEVANJE NA KOROŠKEM RADIU
Jasmina Pečnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Danes se vedno več soočamo in spopadamo s konkurenco, ki nas spremlja na vsakem koraku. Če želimo biti konkurenčni, moramo svoje izdelke ali storitve znati tržiti in jih predstaviti strankam. Pri tem ima pomembno vlogo prav oglaševanje, saj lahko dober oglas potencialnega kupca prepriča v nakup. Posameznik mora oglas zaznati in si ga vtisniti v spomin, kar pa je bistveno lažje če je oglas zabaven in očarljiv, saj veliko prej vzbudi posameznikovo pozornost in zanimanje. Diplomska naloga obravnava oglaševanje na Koroškem radiu. Radio je kot množični oglaševalski medij cenjen zaradi hitre priprave in ponavljanja oglasov, ter sorazmerno nizkih cen. Ker so mediji tisti, ki oglasno sporočilo posredujejo ciljnemu občinstvu, sem jih podrobneje opisala v četrtem poglavju. Teoretično sem opredelila tudi tržno komuniciranje in oglaševanje. V praktičnem primeru oglaševanja na radiu pa sem izbrala že imenovani Koroški radio. Predstavila in grafično ponazorila sem tudi analizo poslušanosti, ki je pokazala, da se je doseg poslušalcev Koroškega radia glede na preteklo leto povečal.
Ključne besede: • tržno komuniciranje • sestavine tržnega komuniciranja • oglaševanje • cilji oglaševanja • mediji • radijski oglas • analiza poslušnosti
Objavljeno v DKUM: 04.12.2009; Ogledov: 2682; Prenosov: 200
.pdf Celotno besedilo (909,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici