| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INTEGRACIJA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU BANKE KOPER D.D.
Jasmina Miklavc, 2013, diplomsko delo

Opis: Elektronsko bančništvo omogoča enostavno poslovanje kadarkoli in kjerkoli brez obiska bančnih poslovalnic. Pri elektronskem bančništvu ne govorimo le o poslovanju preko spletne banke, ampak tudi o poslovanju s pomočjo pametnih mobilnih aparatov, osebnega ali tabličnega računalnika, interneta, POS terminalov, bankomatov, elektronskega denarja itd. V svojem diplomskem delu, z naslovom Integracija elektronskih prodajnih poti na primeru Banke Koper, sem ugotovila, da gotovinsko poslovanje iz dneva v dan izgublja na pomenu. Elektronsko bančništvo vse bolj izriva klasični način poslovanja z banko. Sodobne storitve so popolnoma avtomatizirane, dosegljive kjerkoli in kadarkoli in dovolj varne za uporabnika. Zaradi življenjskega ritma danes ljudje enostavno nimajo časa za obiske v bančnih poslovalnicah. Elektronsko bančništvo jim omogoča, da ne po nepotrebnem izgubljajo časa s čakanjem v vrstah, saj lahko večino bančnih storitev opravljajo kar od doma, izven pisarne, na vlaku ali dopustu, ne glede na kraj in čas. Cene storitev so občutno nižje v primerjavi s storitvami na bančnem okencu, zlasti pri večjih zneskih. Imajo večjo preglednost, enostavno uporabo in hkrati tudi večjo zasebnost kot v poslovalnici. Skratka, komitenti se danes vedno bolj usmerjajo k ciljem sodobnih bank in tako izrivajo standardne transakcije. Elektronsko bančništvo pa ne prinaša ugodnosti samo komitentom, ampak tudi banki. Z uvedbo elektronskega bančništva banka pridobi številne ugodnosti in prednosti, kot so boljši nadzor finančnega poslovanja, diskretnost, varnost, enostavna uporaba, nizki stroški in kar je seveda najbolj bistveno, prihranek na času. Hkrati pa s kakovostnimi bančnimi izdelki in storitvami ugodi željam in potrebam komitentom. Število uporabnikov elektronskega bančništva iz dneva v dan narašča, vendar se najdejo tudi posamezniki, zlasti starejša populacija, ki se oklepajo tradicionalnega načina poslovanja in dolgih vrst pri bančnem okencu. Razlog je predvsem v tem, da ne zaupajo novi tehnologiji oziroma nimajo dovolj potrebnega znanja za uporabo sodobnega bančništva. Zadnje poglavje diplomskega dela sem v celoti posvetila predstavitvi Banke Koper in njenim elektronskim prodajnim potem, od klasičnih do najsodobnejših. Osrednjo vlogo ima pri negotovinskem poslovanju, na področju poslovanja s karticami pa opravlja storitve za tretjino bank po vsej državi. Banka Koper je kot prva v Sloveniji ponudila prvo osebno spletno banko in omogočila komitentom opravljanje bančnih in drugih finančnih storitev z uporabo sodobnih bančnih poti. Predstavlja izredno bistveno novost na slovenskih tleh, saj poslovanje poteka na osnovi najsodobnejših tehnoloških rešitev.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, bančne storitve, bankomat, plačilne kartice, mobilno bančništvo, telefonsko bančništvo, varnost poslovanja
Objavljeno: 26.03.2013; Ogledov: 1075; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici