| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DEJAVNIKI, KI SO POVEZANI Z NAKUPNIM ODLOČANJEM NALOŽBENIH ŽIVLJENJSKIH ZAVAROVANJ
Jasmina Lukić, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo sem razdelila na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem iz marketinškega vidika opisala pomen dejavnikov, ki vplivajo na nakupno odločanje odjemalcev, opisala proces odločanja, opredelila pojem zavarovanja ter opisala pomen in značilnosti naložbenega življenjskega zavarovanja.Na nakupno odločanje vpliva ve dejavnikov, kot so zaznavanje, učenje in spomin, motivi, stališča, osebnost, kultura, skupine, gospodinjstvo. Proces odločanja je zelo pomemben, saj nas pripelje do nakupa ali nenakupa izdelka. za proces odločanja včasih odjemalci potrebujejo veliko časa, včasih pa malo, odvisno ode tega kakšen izdelek oziroma storitev kupujejo. Pri naložbenem življenjskem zavarovanju je priporočljivo, da si vzamemo čas za premislek, saj te pgodbe sklepamo za deset let ali več.V teoretičnem delu sem predstavila trenutno ponudbo naložbenih življenjskih zavarovanj v Sloveniji. Zanimala so me naložbena življenjska zavarovanja, ki jih ponujajo naše zavarovalnice in poskušala ugotoviti konkurenčnost ponudb. V praktičnem delu sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, s katerim sem ugotavljala dejavnike, ki so povezani z nakupnim odločanjem naložbenih življenjskih zavarovanj.
Ključne besede: nakupno vedenje, proces odločanja, življenjsko zavarovanje, vzajemni (investicijski) skladi, naložbena življenjska zavarovanja v Sloveniji.
Objavljeno: 06.07.2011; Ogledov: 1026; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici