| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Gender Stereotypes in Children's Literature: A Comparative Analysis of the Most Borrowed and Best-Selling Children's Picture Books
Jasmina Dragojlović, 2021, magistrsko delo

Opis: Picture books are among the first media where children learn about the world around and inside them. It is thus important that what is presented to them be accurate and cause no harm. However, that is exactly what is happening – children are exposed to certain stereotypes that do not hold true for the men and women, who are attributed these gender stereotypes. When children are taught that men are strong and women are weak, they grow up thinking in that way, which causes even further stereotyping and prejudice to occur. In this thesis, I consider why it is important to expose children to diverse plots and characters which differ from stereotypes of female caretakers, mothers, and teachers, and strong, male money-makers. It is not only female characters that are painted negatively, but also the male characters who are sometimes painted as absent fathers. This thesis offers an empirical approach through descriptive analysis and feature coding, supported by a theoretical background. It is imperative to call attention to work that is not appropriate for our siblings, children and students. It is our responsibility to provide them with good quality literature that paints the world as it should be – egalitarian—or at least, as it currently is.
Ključne besede: Gender, stereotypes, children, picture books, sexism.
Objavljeno v DKUM: 11.11.2021; Ogledov: 1648; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

2.
Mladina in družbena omrežja: študija primerov YouTuba in TikToka
Jasmina Dragojlović, 2021, magistrsko delo

Opis: Živimo v času, ko ima praktično vsaka oseba uporabniški račun na vsaj enem družbenem omrežju. Z njihovo pomočjo smo na tekočem, spremljamo, kaj se dogaja z našimi prijatelji, sošolci in družino. Pridobimo pa tudi informacije o tem, kaj se dogaja po svetu, za katerega pravi slovenski pregovor, da stoji na mladih. Mladi so precej bolj naklonjeni uporabi družbenih omrežij in nanje ta tudi najbolj vplivajo, saj se še razvijajo kot osebe. Zato nas je zanimalo, kakšen vpliv imata nanje YouTube in TikTok, ki sta dve izmed najbolj uporabljanih družbenih omrežij nasploh, predvsem med pandemijo COVID-19. Osredotočili smo se na 18 mladih iz Slovenije in njihovo izkušnjo. Z njihovo pomočjo smo izpeljali intervjuje, ki smo jih kasneje kvalitativno analizirali. Osredotočali smo se na konzumiranje in produkcijo vsebin, zanimalo pa nas je tudi, zakaj in kako mladi uporabljajo YouTube in TikTok ter kakšen vpliv imata na njih. Ugotovili smo, da mladi platformi spremljajo predvsem zaradi zabave, pridobivanja informacij in poslušanja glasbe, kar ima nanje dober vpliv, vendar se zavedajo tudi slabih plati uporabe teh platform. Zaključili smo, da ima YouTube povprečno nanje boljši vpliv kot TikTok.
Ključne besede: Mladina, družbena omrežja, YouTube, TikTok, COVID-19.
Objavljeno v DKUM: 09.11.2021; Ogledov: 5742; Prenosov: 443
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici