| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza in prenova procesa podpore strankam
Janja Kolarič, 2018, magistrsko delo

Opis: V podjetju za računalniški inženiring, kjer se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme, smo z empiričnimi podatki analizirali kompleksnost in zmogljivost procesa podpore strankam. Z deskriptivno metodo sistematičnega pregleda literature smo razjasnili pomen uporabljene metodologije in ISO standarda in tako podrobno raziskali delovanje procesa v informacijski rešitvi, ki se vsakodnevno uporablja v podjetju. Prav tako smo raziskali vpliv procesa AS-IS in TO-BE na samo kompleksnost in zmogljivost. S pomočjo analize in sinteze ter dopolnilno deskriptivno metodo, ki zajema proces podpore strankam, smo v podjetju nadaljevali z merjenjem in analiziranjem porabljenih virov pri reševanju zahtevkov. Na ta način bo podjetje pridobilo bolj realno sliko nerentabilnih strank ter ustrezno ukrepalo pri morebitni izgubi in/ali pridobivanju financ in drugih sredstev. V podjetju smo poskušali izboljšati samo poslovanje in rast podjetja ter delovanje posameznih aktivnosti znotraj procesa podpore strankam.
Ključne besede: ITIL, ISO 9001:2015, proces podpore strankam, kompleksnost, zmogljivost
Objavljeno v DKUM: 13.08.2018; Ogledov: 1381; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

2.
SPREMLJANJE GLEDANOSTI TELEVIZIJSKIH VSEBIN S POMOČJO ORODIJ POSLOVNEGA POROČANJA
Janja Kolarič, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni načrtovanje, izgradnja podatkovnega skladišča ter uporaba podatkov vsebin internetne televizije na prenosnikih, pametnih telefonih in tablicah. V uvodnem delu so predstavljene internetna televizija in njene sorodne storitve. Osrednji predmeti dela so prikaz pridobivanja in obdelave podatkov za internetno televizijo, izgradnja podatkovnega skladišča ter uporaba pridobljenih podatkov. Predstavljena so programska orodja in orodja za poslovno poročanje, ki nam pomagajo pri obdelavi in uporabi pridobljenih podatkov.
Ključne besede: internetna televizija, video na zahtevo, ETL, dimenzijski model, podatkovno skladišče.
Objavljeno v DKUM: 16.12.2014; Ogledov: 2235; Prenosov: 227
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

3.
Življenje družin z otroki z motnjami v duševnem razvoju, vključenimi v Dnevni center Maribor - Organizacijska enota ZUDV Dornava
Janja Kolarič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava življenje družin otrok z motnjami v duševnem razvoju, ki so vključeni v Dnevni center Maribor – organizacijska enota ZUDV Dornava. Družina z otrokom z motnjo v duševnem razvoju se že izhodiščno spopada z drugačnimi težavami, kot se to mora družina z zdravim otrokom. V teoretičnem delu diplomske naloge sta zato najprej opredeljena pojma družina in motnje v duševnem razvoju, nato pa obravnavana tista področja, na katerih se izraža vpliv otrokove motnje: vloga otroka z motnjo v duševnem razvoju znotraj njegove družine, partnerstvo med staršema, položaj sorojencev in interakcija družine s socialnim okoljem. Strokovne pomoči ne potrebuje le otrok z motnjo, temveč vsa družina, zato je poudarek naloge tudi na delu strokovnjakov z družinami. Empirični del diplomske naloge se nanaša na rezultate, pridobljene z anketnim vprašalnikom. Izpolnjevalo ga je 19 staršev, katerih otroci so vključeni v Dnevni center Maribor. Ugotovljeno je bilo, da večina anketiranih staršev svoje življenje popolnoma prilagaja otroku z motnjo, kar se, med drugim, odraža tako v zaposlitvi staršev, kot tudi v opravljanju vsakdanjih opravil. Največ informacij o otrokovih motnjah, čeprav po mnenju nekaterih anketirancev prepozno, so starši prejeli s strani zdravniškega osebja. S socialnim okoljem, v katerem se njihova družina nahaja, so starši načeloma zadovoljni. Večina anketiranih staršev ni vključenih v nobeno skupino za pomoč in podporo staršem otrok s posebnimi potrebami, se jih pa veliko druži z drugimi družinami, v katerih so otroci z motnjami.
Ključne besede: otroci z motnjami v duševnem razvoju, družina otroka z motnjo v duševnem razvoju, stres, Dnevni center Maribor, Zavod za usposabljanje, delo in varstvo dr. Marijana Borštnarja Dornava
Objavljeno v DKUM: 29.08.2009; Ogledov: 6248; Prenosov: 1009
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

4.
Socialna anksioznost v mladostništvu in njena povezanost z mladostnikovim psihosocialnim položajem v razredu
Janja Kolarič, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava socialno anksioznost v mladostništvu in njeno povezanost s psihosocialnim položajem mladostnikov in mladostnic v razredu. V teoretičnem delu diplomske naloge je poudarek na opredelitvi, razvoju in vzrokih socialne anksioznosti. Opisane so tudi bistvene značilnosti pojmov, ki se v okviru teme naloge povezujejo s tovrstno anksioznostjo: obdobje mladostništva, samopodoba v mladostništvu, razred kot skupina, psihosocialni položaj učenca v razredu in vzorci vedenja. Empirični del diplomske naloge se nanaša na rezultate, pridobljene z anketnim vprašalnikom in s sociometrično preizkušnjo, ki sta bila aplicirana na 121 učencih sedmih in osmih razredov treh osnovnih šol. Na osnovi sociometrične preizkušnje je bil za vsakega učenca, vključenega v raziskavo, izračunan njegov psihosocialni položaj v razredu. Tako je bila omogočena razvrstitev anketiranih učencev v pet sociometričnih skupin: priljubljeni, zavrnjeni, prezrti, kontroverzni in povprečni učenci. Kategoriziranje anketirancev v omenjenih pet skupin je omogočilo primerjavo med učenci glede na njihove rezultate, pridobljene z anketnim vprašalnikom. Le-ta je vseboval vprašanja, vezana na socialno anksioznost, samopodobo in splošni učni uspeh učencev v preteklem šolskem letu. Hipoteze, ki so bile postavljene za izhodišče dela, so bile ob primerjavi med različnim spremenljivkami tudi ovrednotene. Ugotovljeno je bilo, da na izbranem vzorcu ni povezanosti med psihosocialnim položajem učencev v razredu in prisotnostjo socialne anksioznosti.
Ključne besede: socialna anksioznost, mladostništvo, samopodoba, psihosocialni položaj učenca v razredu, vzorci vedenja
Objavljeno v DKUM: 22.08.2009; Ogledov: 6031; Prenosov: 1182
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici