| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA STRESA V POSLOVALNICI ENOTE X
Janja Buzeti, 2014, magistrsko delo

Opis: Ko je posameznik dalj časa izpostavljen stresu, se v njem odvijajo različni procesi, izraženi na njegovi fizični, psihični in vedenjski ravni, ki za sabo puščajo številne (pogosto) negativne posledice. Ko določena stopnja stresa prekorači mejo pozitivnega stresa, se pojavijo številne bolezni, čustvene težave, s tem pa se povečajo tudi pogostost izostanka z dela, slabše opravljanje delovnih nalog, nezadovoljstvo z delom, ipd. Delo in delovno okolje, v katerem posameznik preživi večino svojega časa, sta vse pogostejša dejavnika stresa. Vzrok za to so hitre spremembe, ki od zaposlenih in organizacij zahtevajo še hitrejše prilagajanje. In da bi jim to v čim večji meri tudi uspelo, je pomembno, da se vsi, tako zaposleni kot organizacije, seznanijo z metodami in tehnikami za premagovanje stresa ter jih tudi izvajajo. V empiričnem delu magistrske naloge smo ugotavljali najpogostejše dejavnike stresa v izbrani organizaciji, katere simptome stresa zaposleni opazijo pri sebi in pri svojih sodelavcih ter katere metode in tehnike uporabljajo sami in katere uporablja organizacija, da bi zmanjšala stres na delovnem mestu. Preverjali smo stopnjo stresa pri zaposlenih, ugotavljali razlike med spoloma glede stopnje doživljanja stresa, preverjali, ali je pri zaposlenih zdrav način življenja najpogosteje uporabljena metoda ter ali v izbrani organizaciji izvajajo strategije in/ali programe za premagovanje stresa na delovnem mestu. Vzorec udeležencev raziskave je zajemal 49 zaposlenih v poslovalnici podjetja X.
Ključne besede: stres, osebnost, individualne razlike, delovno okolje, individualne metode, premagovanje stresa na ravni organizacije
Objavljeno: 07.11.2014; Ogledov: 1053; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (3,63 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH PRI DELU V PODJETJU ININ D.O.O.
Janja Buzeti, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Danes organizacije govorijo o ljudeh kot o svojem največjem bogastvu. Le redke pa so tiste, ki to tudi upoštevajo. Večina jih je še vedno prepričanih, da ljudje bolj potrebujejo organizacijo kot ona njih. Dejstvo pa je, da morajo organizacije več časa posvetiti svojim zaposlenim, jih motivirati in poskrbeti, da se bodo počutili varni v svojem delovnem okolju, z veseljem opravljali svoje delo in jim dati možnost, da razvijajo svoj človeški potencial. Le tako bo organizacija uspešna in si tudi pridobila dolgoročno konkurenčno prednost. Zadovoljstvo zaposlenih pri delu se nanaša na povezanost zaposlenih z delom in poistovetenje s podjetjem. Pri tem težijo k čim večji usklajenosti med svojimi željami in dejanskim stanjem. Prevelike razlike vodijo k težavam, stresu, frustraciji, ki so posledica nezadovoljstva zaposlenih pri delu. Spoznali smo, da lahko zaposleni dosegajo uspešnost in učinkovitost, če so ljudje v organizaciji zadovoljni. Organizacija je tako uspešna in učinkovita le, če so uspešni in učinkoviti njeni zaposleni.
Ključne besede: Zadovoljstvo, nezadovoljstvo, potrebe, motivacija, poslovna uspešnost, organizacijska klima, medsebojni odnosi, oblike nagrajevanja, izobraževanje in usposabljanje, stres.
Objavljeno: 07.12.2011; Ogledov: 2909; Prenosov: 235
.pdf Celotno besedilo (882,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici