| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOTIVACIJA PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU ETI D.D.
Janez Pavšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Motivacija je za vsakega posameznika zelo pomemben dejavnik njegovega življenja. Večina ljudi bi na vprašanje, zakaj človek sploh dela, odgovorila, da zato, da zadosti svojim potrebam in potrebam svojih najbližjih in priskrbi denar za preživetje. Ta teorija kaže na to, da bi človek delal toliko, kolikor ima možnosti za zaslužek, vendar v praksi ni tako. Kaj človeka motivira, kaj vpliva na njegovo delovanje in še na vrsto drugih vprašanj, bomo poskušali odgovoriti v tej diplomski nalogi. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem (teoretičnem) delu smo razložili in opisali pojme, povezane z motivacijo. Navedli smo nekaj definicij motivacije, ki jih v svojih delih navajajo različni strokovnjaki. Na kratko smo opisali motive in vrste motivov, opisali nekaj glavnih motivacijskih teorij in motivacijskih dejavnikov. V nadaljevanju smo predstavili podjetje oziroma okolje, kjer se je izvajal empirični del te diplomske naloge, in sicer podjetje Eti Elektroelement d.d. V drugem (empiričnem) delu smo raziskovali, kako se zaposleni v prodaji podjetja Eti d.d. počutijo na delovnem mestu, kako so motivirani za delo ter v nadaljevanju tudi, kaj jih motivira, kakšno delo si želijo. S to diplomsko nalogo želimo predstaviti stanje motiviranosti zaposlenih v prodaji podjetja Eti Elektroelement d.d. in poiskati ključne faktorje, ki vplivajo na njihovo motivacijo in s tem doseči pogoje za njihovo izboljšanje. Raziskava med prodajnim osebjem razkriva, da so jim pomembni tako materialni (nagrade) kot tudi nematerialni dejavniki (stalnost in varnost zaposlitve, medsebojni odnosi, pohvale). Predlagani ukrepi bodo pripomogli k izboljšanju zadovoljstva in motivacije zaposlenih, kar se bo odrazilo v povečanju prodaje podjetja.
Ključne besede: - motivacija, - zadovoljstvo, - motivacijske teorije, - raziskava.
Objavljeno: 13.05.2013; Ogledov: 955; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (889,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici