1.
ANALIZA VZORCEV SPLETA 2.0 V POSLOVNIH SPLETNIH MESTIHJan Zorec Gaberc, 2011, diplomsko delo
Opis: V diplomski nalogi opredelimo splet 2.0, njegov nastanek ter ključne aplikacije in storitve povezane s to novo generacijo spleta. Največji poudarek damo pregledu in predstavitvi vzorcev, ki se pojavljajo v spletu 2.0.
Na osnovi teh zbranih vzorcev naredimo analizo in zastopanost teh vzorcev v štirih različnih poslovno usmerjenih spletnih aplikacijah, in sicer: Amazon.com, LinkedIn, Datalabova partnerska stran in SiteStalk.
Glede na zbrane vzorce v tej diplomski nalogi in metodo za identifikacijo teh vzorcev, lahko te vzorce s to metodo identificiramo v poljubni spletni aplikaciji ali na spletni strani. Ustreznost metode lahko preverimo s pomočjo rezultatov identifikacije teh vzorcev v prej omenjenih izbranih spletnih aplikacijah.
Ključne besede: Splet 2.0, vzorci spleta 2.0, primerjalna analiza, poslovne informacijske rešitve
Objavljeno v DKUM: 23.09.2011; Ogledov: 1968; Prenosov: 92
Celotno besedilo (8,43 MB)