| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Tehnične ovire v mednarodni trgovini : diplomsko delo
Anita Popič, 2004, diplomsko delo

Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1114; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (381,60 KB)

3.
POETIKA PROZE MARKA SOSIČA
Martina Popič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu, z naslovom Poetika proze Marka Sosiča, so predstavljeni romani, kratke zgodbe, novele in avtobiografska gledališka kronika pisatelja Marka Sosiča. Analiza pripovednih besedil zajema naslednja dela: Rosa na steklu (1991), Tisoč dni, dvesto noči (1996), Balerina, balerina (1997), Tito, amor mijo (2005), Iz zemlje in sanj (2011) in Ki od daleč prihajaš v mojo bližino (2012). Analiza je razdeljena na snov, motive, zunanjo in notranjo zgradbo (pripovedovalec, literarne osebe, literarni čas, literarni prostor) ter teme in ideje. Na avtorjevo otroštvo je močno vplivala druga svetovna vojna, zato lahko v njegovih delih razberemo njen (avtobiografski) vpliv. Avtor se pogosto poslužuje distanciranega opisovanja sveta, narave in ljudi. Prav tako pa njegova dela po drugi strani vsebujejo veliko fantastičnih elementov. Pisatelj zajema snov iz svojih zgodb in prav tako iz zgodb svojih sorodnikov in prijateljev. Glavne literarne osebe so posebneži, izobčenci, ki se zelo različno spoprijemajo z življenjem in bijejo vsak svojo bitko. Vse zgodbe pa se dogajajo v Trstu z okolico, ob slovensko-italijanski meji. Prikazane so značilnosti pisanja Marka Sosiča različnih literarnih vrst (romani, novele, kratke zgodbe, avtobiografska gledališka kronika), pisateljeva ustvarjalna in njegova osebnostna rast.
Ključne besede: Marko Sosič, roman, novela, kratka zgodba, kronika, postmoderna.
Objavljeno: 22.05.2013; Ogledov: 1994; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (945,82 KB)

4.
ETIKA V POSLOVNIH POGAJANJIH
Sanja Popič, 2015, diplomsko delo

Opis: Poslovna etika je pomembna v vseh današnjih organizacijah, saj današnja podjetja zajemajo vedno višje etične standarde, saj so izkušnje pokazale, da vedno več podjetji zaide v težave ali celo propad. Tako poslovno etiko zelo težko definiramo, se pa nanaša na delovanje in poslovanje v organizaciji. Besedo etika bi lahko opredelili tudi kot skupek pravil, ki jih bi naj pogajalci na pogajanjih upoštevali. Kar je etično lahko zlahka postane neetično, saj je med njima zelo tanka meja, ki se jo zlahka da prečkati. Tako, nas tudi kot etika spremljajo povsod v življenju pogajanja. Pogajamo se na ulici, z partnerji kot tudi na delovnem mestu in seveda tudi pri sklepanju poslov z drugimi organizacijami. Pogajanja so večinoma reševanje konfliktov med dvema ali več strankami. Poslovna pogajanja imajo seveda svoja pravila in postopke, ki bi se jih naj pogajalci zavedali in jih upoštevali, torej bili etični. Vendar se to velikokrat ne izide tako, saj imajo vsi pogajalci svoje interese na pogajanjih, ki jih želijo doseči če se le da. Pogajalci morajo tako na pogajanjih znati poslušati sogovornika, ne smejo biti vzkipljivi ter morejo znati tudi popuščati. V današnjem času lahko spremljamo res veliko pogajanj in tako lahko opazimo tudi, da so izidi teh pogajanj zelo različni. Tudi postopki pogajanj se zelo razlikujejo, odvisno je seveda od tega kaj želijo pogajalci na pogajanjih doseči in za kaj se pogajajo. Ker je Slovenija še vedno v krizi, vidimo trenutno največ pogajanj glede denarne pomoči od druge države, ali jo bomo sprejeli ali je Slovenija dovolj močna, da sama pride iz krize. Menim, da če bi sprejeli pomoč, bi se naše gospodarstvo lahko dvignilo, saj trenutno smo v gospodarstvu ena izmed najslabših držav v Evropi. Dajmo času čas pravijo.
Ključne besede: Etika, pogajanja, pogajalski proces, etičnost procesa pogajanj, strategije pogajanj.
Objavljeno: 04.08.2015; Ogledov: 802; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (403,72 KB)

5.
ŠIRITEV PONUDBE SEZONSKIH TURISTIČNIH KAPACITET
Jasmina Popič, 2016, diplomsko delo

Opis: Predmet analize diplomskega dela je širitev ponudbe sezonskih turističnih kapacitet. Predstaviti želimo delovanje turističnega centra Kope, za katerega so značilne močne sezonske variacije. Da bi zagotovili celoletno delovanje, je potrebno določiti aktivnosti oziroma vsebine, ki bodo privlačile goste tudi izven obdobja sezone, te aktivnosti pa je potrebno tudi primerno tržiti. Koncept širitve ponudbe sezonskih turističnih kapacitet smo opredelili na teoretični ravni in predstavili pomen turizma in značilnosti turističnega trga. Podrobno smo predstavili bistvo marketinga v turizmu in posebnosti njihovega marketinškega spleta. V nadaljevanju smo predstavili turistični center Kope in zanj izdelali marketinški splet. Podrobneje smo opredelili njihovo cenovno politiko in izvedli analizo poslovanja ter ugotovili, kako je trženjski načrt oglaševanja vplival na zimsko sezono. Na podlagi ugotovitev smo podali predloge, ki bi pripomogli k večji izrabi namestitvenih zmogljivosti v času izven sezone, v času sezone pa bi bil njihov izkoristek maksimalen.
Ključne besede: turizem, turistična destinacija, marketinški splet, Kope
Objavljeno: 20.06.2016; Ogledov: 357; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

6.
Računalniško podprto gospodarjenje s časom v proizvodnem podjetju
Marko Popič, 2016, diplomsko delo

Opis: Gospodarjenje s časom je eden bistvenih elementov produktivnosti proizvodnega podjetja. Današnje razmere na trgu ne dopuščajo, da bi resna proizvodnja delovala brez sprotnih podatkov. Pravočasne informacije iz proizvodnje so eden od temeljev za ohranjanje konkurenčnosti, ustvarjanje zaupanja vrednega poslovnega partnerstva med dobaviteljem in kupcem ter za samo upravljanje proizvodnje. Podjetje Kopa d.d. je za podporo interaktivnemu spremljanju in vodenju proizvodnje izdelalo prilagodljiv sistem UTRIP.PRO, ki po uvedbi nudi boljši nadzor nad dogajanjem v proizvodnih procesih. Program omogoča, da se lahko v proizvodnih procesih beležijo časi prisotnosti delavcev na delovnem centru in operaciji. Evidentirajo se izdelane količine, izmet, napake in zastoji. Analitični modul programa pa omogoča dobro analizo zajetih podatkov.
Ključne besede: spremljanje proizvodnje, proizvodni proces, čas izdelave, računalniška podpora, delovna dokumentacija
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 470; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

7.
Pravice kupca v primeru nakupa blaga s stvarno napako po določbah OZ, ZVPot in Dunajski konvenciji
Simon Popič, 2017, diplomsko delo

Opis: Vsaka država ima svojo nacionalno pravno ureditev, ki omogoča kupcem uveljavljanje pravic v primerih, ko pride s prodajalci do konfliktov zaradi napak, ki jih ima kupljeno blago (lahko tudi storitev). Kupec ima v primeru, da na kupljenem blagu najde stvarno napako, pravico zahtevati, da mu prodajalec blago pregleda in popravi ali zamenja. Zelo pomembno je, da je kupcu znano, po kateri zakonodajni določbi ima največ pravic in katera ga ščiti. O napaki na blagu mora kupec prodajalca obvestiti v določenem času, ki se po določbah različnih pravnih virov razlikuje, sicer s pretekom roka izgubi svojo pravico. Kupci so lahko fizične ali pravne osebe, ki imajo različne lastnosti, značaj in potrebe. Izdelki in koristi, ki jih daje izdelek ali storitev kupcu, se od kupca do kupca razlikujejo. Slovenija ima domačo in mednarodno pravno ureditev, ki sta v nekaterih ureditvah podobni, spet v drugih pa se razlikujeta. Kupci, ki so fizične osebe ali tako imenovani potrošniki (drugi odstavek 1. člena Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot), lahko svoje pravice uveljavljajo po določbi ZVPot, medtem ko lahko kupec, ki je pravna oseba, uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarnih napak po Obligacijskem zakoniku. V slovenski sodni praksi se je Dunajska konvencija v obdobju zadnjih pet let (2012-2017) uporabila štirinajstkrat.
Ključne besede: pravice kupca, prodajna pogodba, stvarna napaka, Obligacijski zakonik, Zakon o varstvu potrošnikov, Dunajska konvencija
Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 566; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (441,13 KB)

8.
Globoko učenje in igra dama
Jan Popič, 2019, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu smo zasnovali računalniški program AlphaLady, ki se je sposoben naučiti igranja igre dama brez vnosa človeškega znanja. Za dosego tega smo uporabili vzpodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo in globoke konvolucijske mreže za ocenitev posameznih stanj v igri. Predstavili smo programe Alpha Go, AlphaGo Zero in AlphaZero, na podlagi katerih je zasnovan naš program. Opisali smo uporabljeno ogrodje in teoretično ozadje uporabljenih pristopov. Uspelo nam je naučiti 9 različic programa, pri čemer je vsaka naslednja različica enakovredna ali boljša kot prejšnja.
Ključne besede: umetna inteligenca, globoko učenje, konvolucijska nevronska mreža, drevesno preiskovanje Monte Carlo, vzpodbujevalno učenje, igra dama
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 78; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (749,47 KB)

Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici