SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Slovenija in Evropska ekonomska in monetarna unija : diplomsko delo
Mitja Podlesnik, 2004, diplomsko delo

Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1542; Prenosov: 102
.pdf Polno besedilo (615,82 KB)

2.
3.
RAZVOJNO OBVLADOVANJE PODJETJA V SPREMENJENIH TRŽNIH RAZMERAH: PRIMER PODJETJA DU PONT D.O.O.
Gorazd Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Vodenje in uresničevanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi so predstavljeni razvoj obstoječega podjetja DU PONT d.o.o., njegova vizija, politika podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo so pojasnjene predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Ugotovljen je trenutni položaj podjetja DU PONT d.o.o. ter predlagane spremembe v njegovem razvoju. Predstavljene so dejavnosti podjetja ter njegova organizacijska, lastniška in kadrovska ter tehnično-tehnološka struktura. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja je predstavljena obstoječa politika podjetja, njegove vrednote, prednosti ter slabosti, proučeno je okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa so predstavljeni programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, strategije podjetja in strateški potenciali, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključeno je s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1602; Prenosov: 98
.pdf Polno besedilo (254,10 KB)

4.
SISTEMIZACIJA DELOVNIH MEST V PODJETJU VIGIT D.O.O. ZAGORJE OB SAVI
Dunja Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: V Zakonu o delovnih razmerjih je določeno, da mora delodajalec s splošnim aktom določiti pogoje za opravljanje dela na posameznem delovnem mestu oziroma za vrsto dela. Ta obveznost se sicer ne nanaša na manjše delodajalce, vendar smo se v podjetju Vigit d.o.o. Zagorje ob Savi odločili, da pripravimo učinkovit in pregleden pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest. Menimo namreč, da bo to prispevalo k boljšemu delu na kadrovskem področju in nasploh k doseganju poslovnih ciljev podjetja. V tem diplomskem v uvodnem delu predstavljamo nekaj prevladujočih izhodišč o sistemizaciji dela, glavnina pa je osredotočena na predstavitev podjetja in njegove dejavnosti ter opis obstoječega stanja v organizaciji in delitvi dela med posameznimi delovnimi mesti oziroma delavci ter opažene pomanjkljivosti. Na tej osnovi smo pripravili predlog za novo ureditev, vključno s pravilnikom o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v podjetju.
Ključne besede: - delavec - delovno mesto - kadrovska funkcija - pravilnik o organizaciji in sistemizaciji - sistemizacija delovnih mest
Objavljeno: 25.08.2010; Ogledov: 2289; Prenosov: 426
.pdf Polno besedilo (360,58 KB)

5.
ABSENTIZEM IN FLUKTUACIJA V CENTRU ZA USPOSABLJANJE, DELO IN VARSTVO DOBRNA
Martina Podlesnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli predstaviti vse večji problem vsake delovne organizacije: zadovoljen, visoko motiviran, vdan kader. Vse to je zelo pomembno za dolgoročno vizijo in konkurenčnost podjetja. Kader, ki čuti pripadnost oziroma se istoveti z organizacijo, je danes težko najti. Naloga organizacije je, da poskuša čim bolje spoznati svoje zaposlene in njihove potrebe. Zadovoljen delavec ne izostaja od dela in ne razmišlja o odhodu iz organizacije. To je eden od načinov boja kako zmanjšati absentizem in fluktuacijo, s katerim se vse pogosteje srečujejo delovne organizacije. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu smo uporabili razno strokovno literaturo o kadrovski funkciji in politiki, absentizmu in fluktuaciji. V drugem delu smo najprej predstavili Center za usposabljanje, delo in varstvo Dobrna, potem pa smo primerjali podatke za leto 2008, 2009 in 2010 pridobljene v kadrovski in računovodski službi. S primerjavo teh podatkov smo skušali ugotoviti stopnjo odsotnosti z dela in stopnjo odhodov iz organizacije.
Ključne besede: kadrovska funkcija, absentizem, fluktuacija
Objavljeno: 06.08.2012; Ogledov: 983; Prenosov: 65
.pdf Polno besedilo (1,51 MB)

6.
Arabska pomlad kot izvor terorizma : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Varnost in policijsko delo
Samo Podlesnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Opredelitev pojma terorizem je izjemno pestra in raznolika. Različni avtorji ga opredeljujejo različno in prav to je problem za težave pri spopadanju z njim. Posplošeno bi lahko rekli, da gre za organizirano skupino, ki z nezakonitimi nasilnimi dejanji ustrahuje širšo populacijo ali drugo (večjo) skupino ljudi za doseganje določenih političnih sprememb. Pojavlja se lahko v različnih oblikah, kot so izsiljevanje, atentati, ugrabitve, požigi, samorazstrelitve, sabotaže, ropi, napadi itd. Gre za doseganje političnih ciljev in pomeni neposredno poseganje v temeljne človekove pravice. Novejši terorizem, ki smo mu priča v 21. stoletju, je še bolj uničevalen in neizprosen kakor tisti, ki smo ga poznali v 20. stoletju. To pa prinaša zahteve in težnjo po čim bolj učinkovitem boju proti terorizmu. Arabska pomlad je revolucionarni val demonstracij in protestov, ki se pojavljajo v arabskem svetu. Vzrok revolucionarnih spopadov in protestov so bile oz. so vsesplošne slabe življenjske razmere. Protestniki so zahtevali predvsem odstavitev predsednika, vlade in spremembe ustave. Protesti oz. revolucija so se začeli 18. decembra 2010 v Tuniziji, od koder so se začeli naglo širiti v druge države arabskega sveta. Do večjih revolucij je prišlo v Tuniziji, Egiptu, Libiji in Jemnu. Civilne vstaje so se zgodile v Bahrajnu in Siriji. Do večjih protestov je prišlo v Alžiriji, Iraku, Jordaniji. Kuvajtu in Maroku. Do manjših spopadov je prišlo v Libanonu, Mavretaniji, Omanu, Savdski Arabiji, Sudanu in Zahodni Sahari, pa tudi na mejah Izraela. V nekaterih državah so upori končani, v nekaterih še trajajo. V nekaterih so uporniki dosegli več, v drugih manj.
Ključne besede: arabska pomlad, terorizem, uporniki, protesti, revolucije, diplomske naloge
Objavljeno: 12.07.2012; Ogledov: 2970; Prenosov: 582
.pdf Polno besedilo (779,30 KB)

7.
ORODJE APP INVENTOR IN RAZVOJ MOBILNE APLIKACIJE ZA ANDROID OS
Matej Podlesnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Mobilna telefonija je dandanes eden pomembnejših dejavnikov v svetu informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Že skoraj vsaka druga oseba ima pametni mobilni telefon, ki nudi uporabniku, kjerkoli se nahaja, vrsto mobilnih zmožnosti. V diplomskem delu smo predstavili operacijski sistem Android ter orodja in procese pri izdelovanju mobilne ter namizne aplikacije, ki uporablja bluetooth. Kot primer aplikacije smo implementirali vodenje računalniške miške s premikanjem mobilnega telefona. Mobilna aplikacija je narejena z orodjem App Inventor, namizna aplikacija je napisana v programskem jeziku C# z Microsoft Visual C# Express Edition 2010.
Ključne besede: App Inventor, operacijski sistem Android, razvoj mobilne aplikacije
Objavljeno: 30.11.2012; Ogledov: 1166; Prenosov: 275
.pdf Polno besedilo (2,40 MB)

8.
INSTITUT SLUŽNOSTI Z VIDIKA SODNE PRAKSE
Tanja Podlesnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavan stvarnopravni institut, in sicer institut služnosti. Obravnavan je tako z vidika teorije kot z vidika prakse, saj sem vsakemu institutu služnosti dodala primere iz sodne prakse. Služnost je pravica, ki omogoča imetniku služnosti, da uporablja tujo stvar ali izkorišča pravico. Lastnika služeče stvari pa zavezuje k nekemu trpljenju, saj mora ta nekaj opustiti oziroma dopustiti, vendar pa ga ne zavezuje k nekemu aktivnemu ravnanju. Služnost nastane na podlagi pravnega posla, zakona in na podlagi sodne odločbe. Služnost se deli na dve veliki skupini, in sicer na stvarno in osebno služnost. Stvarna služnost je pravica vsakokratnega lastnika gospodujoče nepremičnine uporabljati služečo nepremičnino ali od njenega lastnika zahtevati, da opušča določena dejanja. Ustanovi se v korist vsakokratnega lastnika gospodujoče nepremičnine v breme vsakokratnega lastnika služeče nepremičnine. V nalogi je obravnavana tudi osebna služnost, ki se vedno ustanovi v korist točno določene fizične ali pravne osebe. Posebnost te vrste služnosti je v tem, da je časovno omejena. V primeru, da se ustanovi v korist fizične osebe lahko traja najdlje do njene smrti, v primeru pravne osebe pa samo 30 let. Druga posebnost osebnih služnosti pa je, da je njihova vsebina natančno zakonsko opredeljena. Iz tega izhaja, da je tudi njihovo število omejeno. Obstajajo samo tri vrste osebnih služnosti, in sicer užitek, raba in služnost stanovanja. Vse tri vrste so v diplomskem delu natančno opredeljene. V diplomski nalogi sem obravnavala tudi varstvo služnosti, in natančneje opisala tožbe, ki jih imata na voljo obe stranki služnostnega razmerja v primeru kršitev njunih pravic.
Ključne besede: služnost, stvarna služnost, osebna služnost, sodna praksa, Stvarnopravni zakonik, užitek, raba, služnost stanovanja
Objavljeno: 14.12.2012; Ogledov: 1365; Prenosov: 342
.pdf Polno besedilo (406,99 KB)

9.
OBLIKOVANJE INOVATIVNEGA OKOLJA S PRIMEROM V SOCIALNEM PODJETNIŠTVU
Tomaž Podlesnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Razmišljati ustvarjalno in inovativno je v današnjem svetu zelo pomembno. Če želimo, da naše podjetje, organizacija ali mi sami delujemo inovativno, si moramo zagotoviti ustrezne pogoje. Ključna podlaga za ustvarjanje invencij in inovacij je inovativno okolje. V inovativnem okolju sta prisotna klima in kultura, ki nas spodbujata h kreativnosti in ustvarjalnosti. Podjetje, ki je vzpostavilo inovativno okolje, se lahko loti kreiranja inovativnih idej in procesov inoviranja. V profitnih in tudi v neprofitnih organizacijah so potrebne inovacije in inovativno razmišljanje. Zato mora vsaka organizacija in podjetje stremeti k inovativnim pristopom, da se lažje uveljavi v poslovnem svetu in tam obdrži trdno pozicijo.
Ključne besede: inovacija, invencija, ustvarjalno razmišljanje, inovativno okolje, socialno podjetništvo
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 487; Prenosov: 77
.pdf Polno besedilo (246,22 KB)

10.
ODGOVORNOST IZVAJALCA ZA SOLIDNOST GRADBE
Polona Podlesnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo govori o odgovornosti izvajalca za napake v solidnosti gradbe, pri čemer kljub nedefiniranosti pojma v zakonskih virih, lahko poiščemo natančnejše definicije v komentarjih zakonskih virov, mnenjih pravnih strokovnjakov in primeroma v sodni praksi. Napaka v solidnosti gradbe je takšna, ki ne obsega samo rušenja objekta ali njegovega dela ter ogrožanja varnosti in življenja, temveč tudi obsega vse napake na vitalnih delih objekta, kateri bi morali služiti svoji funkciji v prvih desetih letih po izgradnji, ob upoštevanju, da gre za normalno uporabo. Izvajalec je za takšno napako odgovoren, kadar so izpolnjene predpostavke. Ena izmed najpomembnejših je, da se napaka ugotovi v desetih letih od prevzema in izročitve del. Daljši jamčevalni rok je določen glede na predmet izpolnitve in je bistvo instituta o odgovornosti za solidnost gradbe. Skupaj z rokom za obvestilo, ki je prav tako daljši in znaša šest mesecev, je določen v korist naročnika. Izvajalec se lahko svoje odgovornosti razbremeni, zanjo pa do ekskulpacije odgovarja objektivno. Ker lahko napaka v solidnosti gradbe izvira iz več vzrokov (napaka v projektu, napaka v materialu, napaka v tehnični izvedbi del in iz posebnih lastnosti zemljišča), so ekskulpacijski razlogi različni. Naročnik ima v primeru podane odgovornosti izvajalca na voljo zahtevek za odstop od pogodbe, odpravo napak in znižanje plačila. Gre za jamčevalne zahtevke, glede katerih je dopusten tudi dogovor strank, ko je napaka že nastala (je določena oziroma določljiva), kumulativno s temi pa lahko naročnik uveljavlja tudi odškodninski zahtevek.
Ključne besede: gradba, napake v solidnosti gradbe, odgovornost izvajalca, jamčevalni rok, notifikacija, ekskulpacija, jamčevalni zahtevek
Objavljeno: 10.01.2014; Ogledov: 1619; Prenosov: 315
.pdf Polno besedilo (354,41 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici