| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Microsoft Azure avtentikacija
Tilen Cokan, 2020, diplomsko delo

Opis: Aplikacije pri svojem delovanju koristijo zunanje vire, da jih lahko porabijo potrebujejo dostopne žetone, s katerimi se odobri dostop do varovanih virov. Za pridobitev dostopnega žetona je potrebna avtentikacija in avtorizacija uporabnika, pri tem so nam na voljo različni pristopi s pomočjo avtentikacijske knjižnice Microsoft. Avtorizacija in avtentikacija se izvajata v sklopu standardov OAuth2 in OpenID Connect, vse skupaj pa je del Azure Active Directory. Ena takih aplikacij je interna aplikacija podjetja HRC d.o.o., v kateri je omogočeno samodejno generiranje dostopnega žetona za zunanje storitve Microsoft Graph, ki opravlja branje elektronske pošte. V delu smo podrobneje opisali avtentikacijske pristope standarda OAuth2 in tehnike, uporabljene v rešitvi za interno aplikacijo.
Ključne besede: dostopni žetoni, avtentikacijske tehnike, Microsoft Graph, JSON žetoni
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 106; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (554,43 KB)

2.
Navodila za izdelavo pisnih del na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru
Simona Sternad Zabukovšek, Darja Boršič, Polona Tominc, Tjaša Štrukelj, 2020

Opis: Vsak študent se tekom študija slej kot prej sreča z ustvarjanjem pisnih del. Prvi korak so seminarske naloge pri posameznih predmetih, ki so namenjene prav temu, da se naučimo raziskovati, iskati vire podatkov in drugih informacij, se strokovno izražati, oblikovati svoje misli in primerno oblikovati končni izgled besedila. To znanje nato pokažemo pri zaključnih delih na koncu študija, kjer je vsebina in oblika takega pisnega dela še posebej pomembna. Priročnik je zgrajen tako, da si poglavja sledijo enako kot v vsakem pisnem delu, razen kolofona in predgovora, ki v pisnih delih sicer nista predvidena. V vsakem poglavju so pojasnjene bistvene značilnosti poglavja. Pod oznako "pozor" so navedene najpogostejše napake, na katere moramo biti posebej pozorni in se jih izogibati. Pod oznako primer so prikazani izgledi posameznih elementov. Prav tako so za lažje delo dodani namigi za ukaze v Microsoft Word 2019.
Ključne besede: tipologija pisnih del, obvezne sestavine pisnega dela, navajanje literature in virov, oblika pisnega dela
Objavljeno: 24.09.2020; Ogledov: 179; Prenosov: 34
URL Povezava na datoteko

3.
Primerjava cementiranja v vakuumskih in atmosferskih pečeh
Martin Cokan, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem preučil teoretičen del toplotne obdelave cementiranja v vakuumski peči proizvajalca Secowarwick in atmosferski peči proizvajalca Codere, ki ju uporabljajo v podjetju Miheu d.o.o. Podjetje se ukvarja s toplotno in strojno obdelavo kovin. Najprej sem preučil postopke toplotne obdelave, to so kaljenje, popuščanje, normaliziranje, žarjenje, poboljšanje in cementacijsko kaljenje. Nato sem se posvetil faznima diagramoma Fe-Fe3C in Fe-C ter difuziji. Sledil je podroben opis delovanja vakuumske peči in njenih segmentov. Poleg tega sem se posvetil tudi programski opremi in uporabniški prijaznosti peči. Trenutno so vakuumske peči v ospredju pri izboljšavah lastnosti jekla. Opisal sem tudi delovanje linije z atmosferskima pečema. Sledil je eksperimentalni del, kjer sem si zastavil cilj ugotoviti, katera peč je boljša v ekonomskem in kvalitetnem vidiku. Opisal sem lastnosti uporabljenih materialov in potek meritev ter rezultate med seboj primerjal. V diplomski nalogi sem predstavil tudi programe, ki sem jih uporabil za obdelavo materialov. Diplomska naloga je potrdila moje domneve, da je toplotna obdelava v vakuumski peči časovno hitrejša, z njo dosegamo visoko ponovljivost rezultatov, dosegamo enakomerno globino cementiranja in enostavno cementiranje obdelovancev kompliciranih oblik. Obdelava v vakuumski peči je tudi čistejša in ne povzroča oksidacijske plasti na materialu, za razliko od atmosferske peči, kjer dosegamo večjo prekaljivost materiala, saj je olje boljše hladilno sredstvo od plina.
Ključne besede: kaljenje, cementiranje, toplotna obdelava, vakuumska peč
Objavljeno: 24.09.2019; Ogledov: 379; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

4.
Analiza obravnav bolnikov v pediatričnem Urgentnem centru Splošne bolnišnice Celje
Mateja Rehar Cokan, 2019, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: Urgentni centri v Sloveniji so v novi razporeditvi že oblikovani, tako da bodo vsaj v popoldanskem in nočnem času sposobni oskrbeti nujne otroške primere, zato lahko Urgentni center Celje izpostavimo kot primer dobre prakse, saj je kot edini v Sloveniji z njegovim odprtjem poskrbel tudi za 24-urno neprekinjeno nujno medicinsko pomoč otrokom. Raziskovalna metodologija in metode: Po vnaprej načrtovanem vzorcu smo ugotavljali številčno strukturo bolnikov glede na čas prihoda, razlog za obisk Pediatričnega urgentnega centra, način prihoda v ambulanto pediatrične nujne medicinske pomoči ter končno obravnavo bolnikov in njihovo triažno kategorijo po Menchestreskem triažnem sistemu. Rezultati: Raziskava nam pove, da je bilo v mesecu aprilu 2018 77,6 % nenujnih in le 22,4 % nujnih obravnav. Od tega jih je bilo v modri triažni kategoriji 2,8 %, 74,8 % v zeleni, 17,0 % v rumeni, 4,8 v oranžni, in najmanj, 0,6 %, v rdeči triažni kategoriji. Največ bolnikov je bilo ambulantno obravnavanih (67,8 %), 22,2 % jih je bilo sprejetih na oddelek. Najpogosteje so prihajali zaradi težav, povezanih s povišano telesno temperaturo (27,7 %,), 17,2 % so jih pripeljali zaradi težav s prebavili, 14,2 % zaradi težav z dihanjem. Z napotnico je bilo obravnavanih 38,2 % bolnikov, večina jih je v ambulanto prišla brez napotnice (58,2 %), 3,6 % jih je bilo pripeljanih urgentno z reševalnim vozilom. Diskusija in zaključek: Pediatrični urgentni center je enovit dokaz, da je integracija otroka v sistem nujne medicinske pomoči nujna. Nedopustne so obravnave, kjer so oddelki, ki obravnavajo otroke, ki potrebujejo nujno medicinsko pomoč, dislocirani od ostalih urgentnih oddelkov v bolnišnici, saj je tam bistveno večja možnost preiskav na enem mestu s konzultacijo specialistov drugih strok.
Ključne besede: pediatrija, urgenca, pediatrična urgenca, obravnava bolnika, nujna medicinska pomoč, triaža, Manchesterski triažni sistem
Objavljeno: 06.03.2019; Ogledov: 3040; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

5.
Uvedba rešitve CRM v malo podjetje na primeru Andrej Puconja s.p.
Sara Cokan, 2018, magistrsko delo

Opis: Zanimivo je, ko razmišljamo o tem, kako se trg vsak dan veča s pojavljanjem novih podjetij, ki se ukvarjajo s toliko različnimi dejavnostmi, katere niti na prste ne moremo prešteti, a imajo prav vsa podjetja tisti eden, glavni cilj, ki je kot nekakšno gonilo do uspešnega dela, to je zadovoljiti svoje stranke. Vendar je tisto kar šteje, zmožnost, da znamo te dobljene stranke tudi obdržati, ter poleg vsega še prodati čim več storitev oziroma izdelkov. Vse te cilje pa nam lahko pomaga doseči programsko orodje CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki je v pomoč podjetjem pri vodenju celotnega poslovanja. Poznavanje strankinih potreb in želj, podjetjem predstavlja prednost, saj lahko le s pomočjo čim več pridobljenih informacij, ugotovijo, kaj stranka od njih želi in ji kasneje tudi ustrežejo. Da ne bi prišlo do pomanjkanja ali nevednosti o podatkih o vsaki izmed strank, nam uvedba nove rešitve v podjetje omogoča beleženje in celovit pregled nad vsemi strankami in dogajanjem v podjetju in predstavlja večjo konkurenčno prednost na trgu pred drugimi podjetji. Kadar so stranke zadovoljne, je večja verjetnost, da se bodo odločile za nakup, ter širile dobro ime o našem podjetju, ter se kasneje tudi vrnile. CRM je postala že nekakšna stalnica v poslovnem svetu, o tem koraku pa razmišlja tudi naše obravnavano podjetje Andrej Puconja s.p., katero do zdaj še ni uporabljalo kakšnih rešitev CRM. Gre za malo podjetje, katero se pred velikim korakom k uvedbi nove rešitve CRM v podjetje želi prej prepričati, kakšne prednosti in kakšne slabosti po uvedeni rešitvi v podjetje bi pridobili, kakšne funkcionalnosti ponujajo posamezne rešitve, ter kakšni stroški bi pri tem nastali. Ko se bo podjetje odločilo za eno rešitev, ki jo bo izbralo izmed treh obravnavanih od treh različnih ponudnikov, ter pričeli z uvedbo rešitve CRM v podjetje, bomo lahko rezultate spremljali, ter ocenili, ali so zaposleni z uvedbo programske rešitve zadovoljni in ali je bila novo uvedena rešitev CRM koristna naložba v podjetje.
Ključne besede: CRM rešitev v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, Intrix CRM, Salesforce CRM, Microsoft Dynamics CRM, malo podjetje.
Objavljeno: 15.06.2018; Ogledov: 647; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

6.
UNIVERZALNI POLNILNIK Z VRŠNO MOČJO
Jan Cokan, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo načrtovali regulator, ki bo omogočal polnjenje akumulatorjev s pretvorbo sončne energije. Načrtovan je tako, da deluje po metodi sledenja vršne moči. Na začetku so na kratko predstavljene sončne celice, njihove prednosti in slabosti. V nadaljevanju so opisani algoritmi sledenja točki vršne moči in polnjenja različnih baterij ter načrtovanje polnilnega regulatorja. Vezje polnilnega regulatorja je sestavljeno iz pretvornika navzdol, dveh tokovnih merilnikov, dveh napetostnih merilnikov in krmilnika. Polnilni regulator deluje v dveh načinih; sledenje točki vršne moč ter reguliranje izhoda. Polnilni regulator je namenjen polnjenju svinčevih baterij in nekaterih litij-ionskih baterij.
Ključne besede: pretvornik navzdol, detektor vršne moči, polnillni regulator, litij-ion
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 885; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,84 MB)

7.
Izboljšanje inovativnosti organizacije s podporo zunanje institucije pri prenosu znanja in tehnologij
Peter Cokan, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava problem inovativnosti in prenosa znanja. Pri izdelavi smo se posluževali analize referenčnih virov ter literature s teoretično raziskovalnim delom in vključevali lastne ideje in znanja. Danes je splošno znano, da bodo imele le inovativne organizacije sposobnost preživetja in uspešno rast. Razmere na globalnem trgu se spreminjajo. Včasih je bilo za veliko večino organizacij nezaslišano, da bi prodajala svoje znanje, kar danes postaja praksa. V delu so podani številni odgovori na vprašanja zakaj, kaj in kako naj delujejo organizacije, da bodo danes in v prihodnosti konkurenčne. Konkreten rezultat je razvit model za izboljšanje inovativnosti organizacij.
Ključne besede: inovativnost, znanje, prenos tehnologij, intelektualna lastnina
Objavljeno: 20.09.2016; Ogledov: 490; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

8.
STROŠKOVNA OCENA CELOVITE PRENOVE ENOSTANOVANJSKE HIŠE V VRBJU
Jernej Cokan, 2016, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: Celovita prenova stare in dotrajane hiše je zahteven in kompleksen proces, ki zahteva ogromno znanja ter izkušenj. Najprej moramo natančno preučiti obstoječe stanje hiše, vse poškodbe in pomanjkljivosti ter najti njihove vzroke, šele nato se lahko lotimo prenove ob upoštevanju vse trenutno veljavne zakonodaje. V projektni nalogi je predstavljena celovita prenova enostanovanjske hiše v Vrbju. Prenova hiše se bo izvedla po različnih segmentih, od zaščite pred vdorom vlage, energetske prenove, sanacije razpok, ter prenove ostalih elementov. Za predvidena dela je izdelan popis del s predizmerami ter oblikovan ponudbeni predračun gradbenih, obrtniških in inštalacijskih del pridobljen s strani dveh različnih gradbenih podjetij. Na podlagi obeh predračunov je izračunana povprečna vrednost celovite prenove. S pomočjo programa Microsoft Project pa je izdelan časovni plan izvedbe projekta.
Ključne besede: celovita prenova, sanacija, popis del, gradbena zakonodaja, načrtovanje projektov
Objavljeno: 19.09.2016; Ogledov: 1249; Prenosov: 282
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

9.
PROTOKOL IEEE 802.1x ZA NADZOR DOSTOPA V LOKALNEM OMREŽJU
Aljaž Cokan, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je demonstrirati koncept dodatnega varovanja omrežja podjetja z uporabo protokola IEEE 802.1x. Diplomsko delo opisuje postavitev strežnika, z aktiviranim NAP DHCP in NAP 802.1x skupaj s stikalom in odjemalcem. Na strežniku je nameščen operacijski sistem Windows 2008r2, za stikalo je uporabljen Cisco Catalyst 2950, ter računalnik oz. mobilni telefon kot odjemalec. Cilj uporabe mobilne naprave je bil spoznati podporne funkcije strežnika RADIUS, delovanje skupinske politike, komunikacija med napravami in zaščita omrežja. Osnovni sistem se lahko nadgradi, ker je protokol 802.1x zelo obširen. Osnovni sistem, ki smo ga postavili, je primeren za manjša podjetja ali spoznavanju protokola IEEE 802.1x.
Ključne besede: protokol IEEE 802.1x, IEEE 802.1x, nadzor dostopa v lokalnem omrežju, Vlani
Objavljeno: 10.02.2016; Ogledov: 1404; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (5,35 MB)

10.
PRIMERJAVA SPLETNIH MEST POSLOVNIH FAKULTET V SLOVENIJI IN EVROPI
Sara Cokan, 2013, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je dandanes skoraj neizogibna, prav tako pa obiskovanje raznih spletnih strani iz katerih črpamo in sprejemamo potrebne informacije. Ločimo med dobro in slabo izdelanimi spletnimi stranmi. Za dobro izdelane spletne strani velja, da morajo upoštevati vse kriterije, ki jih mora dobra spletna stran vsebovati. Za uspešne spletne strani poslovnih fakultet v Sloveniji in Evropi je potrebno, da se pri oblikovanju spletnih strani osredotočijo na ustrezne kriterije in lastnosti dobrih in kakovostnih spletnih strani. Videz je ključen dejavnik, ki daje prvi vtis spletne strani na uporabnika. Da bodo ljudje na spletni strani nadaljevali branje, je potrebno, da smo pazljivi pri sami vsebini, ki mora biti aktualna in zanimiva za ciljno skupino uporabnikov. Multimedijski elementi, ki jih spletne strani vsebujejo morajo biti hitro odzivne, pa tudi preklapljanje med okni ne sme presegati hitrosti ene sekunde. Ugotovili smo, da vse analizirane spletne strani poslovnih fakultet v veliki meri ustrezajo raznim kriterijem in lastnostim, ki so potrebne za dobro strukturirane spletne strani. Nekatere spletne strani pa bi morale pomanjkljivosti dopolniti in se bolj osredotočati na uporabnike. Ugotovili smo tudi, da podoba ni vse kar šteje in da mora spletna stran biti tudi enostavna za uporabo, imeti jasno navigacijo. Za spletne strani poslovnih fakultet v Sloveniji in Evropi je pomembna celotna struktura spletne strani, saj veliko šteje, da se uporabnik znajde na strani in uspešno od koraka do koraka pride do želene informacije, ki jo spletna stran ponuja.
Ključne besede: Internet, spletna stran, kriteriji kakovostnih spletnih strani, struktura spletne strani.
Objavljeno: 13.08.2014; Ogledov: 984; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici