| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija YouTube videoposnetkov na primeru kanala Office tečaji
Jan Breznar, 2023, magistrsko delo

Opis: Svetovni splet je postal ikonska , kulturna in vseprisotna stvar vsakdana. V prvem delu magistrskega dela smo zato opisali osnovne koncepte svetovnega spleta, njegovo zgodovino in različice. Ker je vsebin na svetovnem spletu ogromno, se je skozi čas razvila potreba in nato nuja po uporabi spletnih iskalnikov za klasificiranje, razvrščanje in predstavitev rezultatov poizvedb. Spletni iskalniki ponujajo učinkovit način za raziskovanje spletnih vsebin. V tem delu smo definirali spletne iskalnike, njihovo zgodovino in osnovne koncepte delovanja. Kljub temu pa iskalci vseh zadetkov poizvedb v iskalnikih ne morejo pregledati. Zato obstaja težnja in tekmovanje za prikaz svojih vsebin na vrhu seznama z zadetki. V drugem poglavju magistrskega dela smo zato opisali strategije, ki jih lahko uporabimo za dosego boljših rezultatov. Te strategije imenujemo tudi optimizacija spletnih iskalnikov. Skozi prilagoditev metapodatkov, ključnih besed in vsebin samih tako pozitivno vplivamo na prikaz v organskih rezultatih. Svojo uspešnost optimizacije moramo tudi spremljati in meriti skozi čas preko različnih ključnih kazalnikov uspeha. Vsak izmed njih daje drugačen vpogled, ki ga primerjamo v skladu z našimi vsebinami in strategijo. Porast v mobilnih tehnologijah je le pospešil in utrdil zanimanje za digitalne vsebine skozi družbena omrežja. Vsebine, generirane s strani uporabnikov na straneh, kot je YouTube, dandanes pritegne več kot milijardo ljudi. Vsebine v obliki videoposnetka odstranijo lokacijske, monetarne in časovne ovire, ki jih predstavljajo predavanja ter izleti v živo. Prav tako vzpodbujajo razprave in zanimanje za obravnavane vsebine. Gledalcem ponujajo večjo fleksibilnost, moč odločanja in zato predstavljajo odlično orodje za poučevanje. Slednjo platformo smo opisali v tretjem delu. Identificiranje primernih vsebin je za tako ogromna spletna mesta ključnega pomena. Mnoge koncepte, ki smo jih spoznali v drugem poglavju, smo lahko prevedli v optimizacijo videoposnetkov. V zadnjem, praktičnem delu smo opisali YouTube kanal Office tečaji. S kvantitativno analizo celotne statistike kanala in izbranih videoposnetkov, smo ugotavljali vzorce in navade gledalcev ter njihovo demografijo. Ugotovili smo, da vsebine kanala spremljajo predvsem mlajši gledalci, ki jih uspešno zadržimo na lastnih vsebinah. Slednje smo potrdili s pregledom virov ogleda, številom novih in večkratnih gledalcev ter z rastočim trendom naročnin na kanal. Ugotovili smo, da je pri po povpraševanju po vsebinah kanala prisotno močno sezonsko nihanje, kjer čas gledanja upade v poletnih mesecih. Za določanje primerne dolžine videoposnetka smo primerjali odstotek gledanja videoposnetka, samo dolžino videoposnetka ter časom gledanja ter opazili negativno povezanost med večanjem dolžine ter manjšanjem odstotka gledanja. Med dolžino in časom gledanja pa smo ugotovili pozitivno povezanost. Za kanal smo definirali tudi pričakovano stanje v prihodnosti za doseganje boljših rezultatov.
Ključne besede: digitalni marketing, optimizacija spletnih iskalnikov, YouTube optimizacija videoposnetkov, YouTube Studio analitika, Office tečaji
Objavljeno v DKUM: 17.04.2023; Ogledov: 578; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

2.
Geografski informacijski sistem za beleženje opazovanih ptic : zaključno delo
Jan Breznar, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavimo izdelan geografski informacijski sistem za beleženje opazovanj ptic in analiziranje statistike njihovih pojavitev. V prvem delu analiziramo obstoječa sorodna orodja z vidika njihovih prednosti in slabosti, kar je osnova za naše delo. Slednje predstavimo v nadaljevanju, kjer podrobneje opišemo osnovne komponente sistema, njihovo delovanje in ključne funkcionalnosti, ki izhajajo iz njih. Z rezultati pokažemo učinkovitost razvitega GIS, diplomsko nalogo pa zaključimo z navedbo možnih razširitve in nadgraditve sistema.
Ključne besede: geografski informacijski sistem, spletna aplikacija, mobilna aplikacija, geoprostorski podatki
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1133; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

3.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru smeri elektronskega poslovanja
Jan Breznar, 2017, diplomsko delo

Opis: Ker običajni potrošniki preživijo vedno več časa na spletu in mnogi komunicirajo med seboj izključno prek družbenih omrežij, je postalo dobro poznavanje spletnih tehnologij nuja za vse vrste podjetnikov. Kanalov za stopanje v stik z ljudmi na spletu ne primanjkuje. Podjetja imajo za komuniciranje na voljo vse od elektronske pošte do številnih družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Twitter in druga. Nekatera skušajo prehiteti konkurenco z uporabo oglaševanja prek signala GPS, druga pa stavijo na dobro oblikovana spletna mesta. Smer Elektronsko poslovanje na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru se dobro zaveda pomena digitalnih tehnologij, saj so njihove stranke prav mladi, ki so jim spletni načini komuniciranja samoumevni. Da lahko smer prepriča čim več študentov za izbiro usmeritve, se mora potruditi na vseh svojih spletnih kanalih. Zadovoljiti pa mora tudi že vpisane študente ter delodajalce. Vse to jim brez stroškov omogočajo informacijske rešitve digitalnega marketinga.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, optimizacija spletnih strani, spletno oglaševanje, strategije digitalnega oglaševanja
Objavljeno v DKUM: 30.11.2017; Ogledov: 1356; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici