| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu : magistrsko delo
Jakob Šuster, 2019, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Ključne besede: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Objavljeno v DKUM: 21.11.2019; Ogledov: 1525; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (4,72 MB)

2.
PRIPRAVA IN PREDLOG KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE ZA SPLETNI RADIO YOUREUPRADIO
Jakob Šuster, 2014, diplomsko delo

Opis: Temeljni namen diplomske naloge je priprava komunikacijske strategije za spletni radio Youreupradio. Za boljše razumevanje delovanja Youreup radia, smo predstavili teoretični okvir alternativnih in skupnostnih medijev, ter vanj Youreup radio ustrezno umestili. V nadaljevanju naloge smo raziskali teorijo strateškega komuniciranja in priprave komunikacijske strategije. V praktičnem delu smo Youreup radio analizirali ter zanj pripravili komunikacijsko strategijo.
Ključne besede: alternativni radio, spletni radio, skupnostni radio, komunikacijska strategija, komuniciranje, strategija
Objavljeno v DKUM: 25.02.2015; Ogledov: 2554; Prenosov: 264
.pdf Celotno besedilo (35,15 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici