| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalizacija prodaje športnih oblačil
Jaka Bochl, 2022, diplomsko delo

Opis: Obravnavamo problematiko reševanja potreb potrošniške družbe, ki vse bolj strmi k unikatnim, okolju prijaznim, a vseeno modernim izdelkom ali storitvam. Rešitev smo našli v novem idejnem podjetju Bullzy, v sklopu katerega bi s spletno trgovino, ki predstavlja orodje za najbolj razširjen način kupovanja, trgu predstavili izdelke iz bambusovih vlaken. Namen diplomskega dela je raziskati spletno prodajo, se seznaniti z delovanjem in postaviti spletno trgovino, ki bo hkrati funkcionalna, pregledna in tako uporabnikom kot skrbniku enostavna za uporabo. V teoretičnem delu smo s pomočjo pregleda literature opredelili pojem spletne prodaje, spletne trgovine in preučili sisteme za upravljanje spletnih vsebin, navedli vrste platform in se bolj podrobno seznanili z delovanjem platforme WordPress. V praktičnem delu pa smo na osnovi pridobljenih znanj postavili spletno trgovino za idejno podjetje Bullzy, ki bo ponujalo nakup športnih oblačil iz bambusovih vlaken. Spletno trgovino smo izdelali na lokalnem strežniku XAMPP, v platformi WordPress, v sklopu katere smo v nadzorni plošči namestili sistem, izbrali želeno temo in vtičnike ter s pomočjo vizije in poslanstva idejnega podjetja oblikovali vsebino spletne trgovine.
Ključne besede: spletna prodaja, spletna trgovina, WordPress, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 14.10.2022; Ogledov: 543; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici