| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA IMAGEOV TRGOVINE TUŠ V NAZARJAH IN SUPERMARKETA TUŠ V MOZIRJU
Iztok Irmančnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se ukvarjamo z raziskavo in primerjavo imageov dveh prodajaln, katere obe sta del trgovske družbe Tuš. Področje raziskave spada na področje strateškega marketinga trgovskih družb. Naj uporabljamo izraz »image«, »podoba«, »oglaševanje zunanje podobe«, vsi vemo, da le-ta pojem med posamezniki ustvari takojšno predstavo o določenem objektu ali subjektu. Image je skupek prepričanj, občutkov, želja, zaznav in vtisov, ki jih ima posameznik o določenem predmetu ali osebi. Posameznik si ustvari določena prepričanja, občutke, vtise tudi o določeni prodajalni. Govorimo o imageu prodajalne. V posameznikovi zavesti je slika o prodajalni opredeljena s fizičnimi in psihičnimi značilnostmi prodajalne, ki jih imenujemo dejavniki imagea podjetja. To so: lokacija, lega, parkirni prostor, vhod v prodajalno, vzdušje v prodajalni, vizualni vtis, cenovne značilnosti, izdelki, ponakupno vzdušje. V diplomskem delu smo raziskali obstoječi image trgovine Tuš v Nazarjah in supermarketa Tuš v Mozirju ter ju med seboj primerjali. Ugotovili smo, da je image supermarketa Tuš v Mozirju boljši kot image trgovine Tuš v Nazarjah. Na osnovi rezultatov smo izdelali predloge za izboljšanje imagea trgovin na preučevanem področju. Prepričani smo, da je potrebno vpeljati izboljšave imagea v trgovino Tuš v Nazarjah, na podlagi imagea v supermarketu Tuš v Nazarjah. Trgovska družba naj bi ponujala kupcem na različnih lokacijah, kjer se nahajajo prodajalne, enak image prodajaln, pa naj bo to diskontna prodajalna, trgovina, supermarket ali nakupovalno središče Tuš. Dejavnike imagea je potrebno nenehno na novo raziskovati, iskati nove ideje za dodatne dejavnike imagea prodajalne, obstoječe dejavnike pa izboljševati. Hkrati pa je potrebno tudi strateško gledati na izboljšave imagea celotnega podjetja Tuš. Image krepi in razvija ugled objekta ali subjekta, kar pomeni, da le kontinuirano povečevanje pozitivnega imagea bo podjetje obdržalo med najboljšimi. Podjetje mora imageu posvečati veliko pozornost in ga je potrebno vključevati v strateške odločitve podjetja, ga raziskovati in izboljševati. Od imagea je odvisno, ali kupce prodajalna privlači ali odbija, kar posledično pomeni, da je tudi od imagea odvisna uspešna prihodnost podjetja. Ni dovolj, da je trgovsko podjetje Tuš uspešno danes in se s tem zadovolji, hitre spremembe silijo vse gospodarske subjekte, da stremijo za kontinuiranimi izboljšavami in si tako zagotavljajo obstoj in nadaljnji razvoj ter prednost pred konkurenco.
Ključne besede: Podjetje Tuš Trgovina Supermarket Image Image trgovine Image podjetja Primerjava imagea Anketa Raziskava imagea Dejavniki imagea podjetja Zunanja ureditev prodajalne Notranja ureditev prodajalne Vzdušje v prodajalni Cena Izdelek Prodajno osebje Ponakupno počutje
Objavljeno: 23.06.2009; Ogledov: 2671; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (694,11 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici