| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
POMEN PLANIRANJA RAZVOJA ZA USPEŠNOST PODJETJA VELEBIRO, D.O.O.
Iza Vele, 2014, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo proučevali in planirali razvoj za podjetje Velebiro, d.o.o., ki ima sedež na Metelkovi ulici 42, kjer tudi opravlja storitve računovodskega in davčnega svetovanja. Lastnika podjetja sta Tatjana in Zdenko Vele, ki podjetje vodita in upravljata. Po kolikostnih kriterijih za opredelitev velikosti podjetja spada proučevano podjetje med mala podjetja. Za dobro planiranje razvoja podjetja smo v začetku naloge proučili politiko podjetja in s tem poslanstvo, smotre in temeljne cilje, ki izhajajo iz vizije. Na podlagi tega pa smo opredelili prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja ter proučili vrednote lastnikov, ki so zelo pomembne, saj morajo biti usklajene s ključnimi udeleženci podjetja. Po procesih planiranja na ravni politike podjetja pa smo opredelili tudi temeljne, splošne in poslovne strategije ter določili 2 strateško-poslovna področja, ki smo jih ekonomsko ovrednotili. Na podlagi procesov planiranja na ravni strateškega managementa pa smo opredelili razvoj podjetja za 4 leta in se odločili, da ključnega pomena za nadaljen razvoj podjetja razširitev poslovanja in s tem zaposlitev dveh novih zaposlenih ter širitev poslovnih prostorov in nakup pisarniške in programske opreme. Podjetje bo prav tako moralo posodobiti svoje oglaševanje, ki trenutno temelji le na ustnem izročilu in si ustvariti svojo spletno stran ter oglaševati svoje storitve preko različnih medijev.
Ključne besede: razvoj podjetja, politika podjetja, programsko-tržna področja, strategije, planiranje.
Objavljeno: 26.11.2014; Ogledov: 1306; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (925,64 KB)

4.
Planiranje nasledstva v lastništvu in vodenju v izbranem družinskem podjetju prve generacije
Iza Vele, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo proučevali družinska podjetja, ki so pomemben del slovenskega in svetovnega gospodarstva, saj predstavljajo velik delež v strukturi vseh podjetij. Predstavljajo posebno vrsto podjetij, ki se od drugih razlikujejo po prepletanju družinskega in poslovnega sveta. V nalogi pa smo se najbolj osredotočili na problematiko nasledstva, saj smo v številnih raziskavah zasledili, da le trideset odstotkov družinskih podjetij preživi prehod v drugo generacijo in le še dvanajst odstotkov prehod v tretjo generacijo. Proces nasledstva je prepleten z lastniškimi, finančnimi, organizacijskimi in pravnimi vidiki ter čustveno vpetostjo družinskih članov, ki ga dela še dodatno zapletenega. Pravočasno načrtovanje nasledstva, izbira in izobraževanje naslednika pa so ključni dejavniki, ki vplivajo na uspešen prenos podjetja. Naša teoretična izhodišča smo uporabili v empiričnem delu, kjer smo proučevali družinsko podjetje X, d. o. o. O podjetju smo zbrali temeljne podatke in na njihovi podlagi proučili družino ustanovitelja, nasledstvene možnosti in načrtovali nasledstvo v vodenju in lastništvu. Prav tako smo izdelali program naslednikov za naslednjih pet let.
Ključne besede: družinsko podjetje, nasledstvo, načrtovanje nasledstva v vodenju in lastništvu, nasledstvene možnosti.
Objavljeno: 12.01.2017; Ogledov: 559; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici