| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJA UPORABNOSTI SPREMLJANJA STROŠKOV PO PROCESIH V KLICNEM CENTRU
Ivana Šalamon, 2016, diplomsko delo

Opis: Mnoga podjetja tekmujejo na trgu s konkurenco brez poznavanja dejanskih stroškov in dobičkonosnosti njihovih storitev in kupcev. Poslovodstva pogosto osnujejo strategijo podjetja na zavajajočih podatkih, ki podpirajo slabe odločitve. Tradicionalni stroškovni pristopi merijo samo skupno uspešnost podjetja, kar ne pripomore pri iskanju možnosti za povečanje konkurenčnosti na trgu. Da bi ustvarili večjo vrednost in povečali donosnost, podjetja zahtevajo natančnejše informacije o stroških. Takšne informacije lahko zagotovi metoda spremljanja stroškov po procesih. Diplomska naloga predstavlja uporabo metode spremljanja stroškov po procesih na primeru klicnega centra z namenom ugotovitve dobičkonosnosti posameznih projektov, ki se izvajajo znotraj podjetja ter jo hkrati primerja z rezultati obstoječe tradicionalne metode spremljanja stroškov. Čeprav je oblikovanje in izvajanje metode spremljanja stroškov po procesih v podjetju stroškovno drago in zamudno študija ugotavlja, da njeni rezultati kažejo bolj natančne in uporabne informacije za analizo dobičkonosnosti projektov, določanju njihovih cen in načrtovanju zmogljivosti.
Ključne besede: metoda spremljanja stroškov po procesih, klicni center, storitve, projekt, zunanje izvajanje storitev klicnega centra, posredni stroški
Objavljeno: 01.06.2016; Ogledov: 612; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici