| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
ISKANJE POTENCIALOV ZA IZBOLJŠAVE SKOZI SISTEM KAKOVOSTI NA PRIMERU PODJETJA ECOLAB
Tamara Kermavc, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo smo razdelili na tri dele. V prvem delu naloge smo predstavili sistem kakovosti ISO 9001:2008. V tem poglavju smo podrobneje predstavili standard ISO 9001:2008; kaj standard je, zakaj se uporablja, katere so spremembe tega novega standarda, katere zahteve vsebuje ter katere so njegove prednosti in slabosti. Standard ISO 9001:2008 so pripravili z namenom, da bi podrobneje pojasnili zahteve standarda ISO 9001:2000. Standard ISO 9001:2008 je splošen in uporaben za vse vrste organizacij, uporabljajo pa ga organizacije, da bi izboljšale zadovoljstvo odjemalcev. V drugem delu smo opisali iskane potenciale oziroma potencial notranjih presoj, potencial vodenja inovacijskih predlogov, potencial spoznanj drugih sistemom vodenja — metodo 20 ključev in metodo 6 sigma, potencial voditeljstva in razvoja kadra ter potencial izboljšav procesov. V tem delu smo vsak potencial podrobno opisali in predstavili njegovo uporabo v organizaciji ter kako je povezan s standardom ISO 9001:2008. V zadnjem, tretjem delu diplomske naloge smo se osredotočili na praktični del, ki zajema kako v podjetju Ecolab izkoriščajo in uporabljajo potenciale za izboljševanje skozi sistem kakovosti. Pri pisanju diplomske naloge je bila na začetku postavljena trditev, ki smo jo skozi nalogo v tretjem delu dokazovali. Na koncu nam je uspelo dokazati, da lahko z uvedbo identificiranih potencialov v nalogi, dosežemo pomembnejše izboljšanje poslovanja podjetja.
Ključne besede: standard ISO 9001:2008, notranja presoja, inovacija, sistem 20 ključev, sistem 6 sigma, voditeljstvo, razvoj kadra, prenova poslovnih procesov
Objavljeno: 21.05.2010; Ogledov: 2000; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (826,28 KB)

4.
Z UČINKOVITO ORGANIZACIJO ZAPOSLENIH DO VEČJEGA ZADOVOLJSTVA NAROČNIKOV - PRIMER UPORABE INTRIX TM PROJECTA
Jerneja Kušenić, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli prikazati, da je organizacija posameznika za uspešno opravljanje dela ena izmed ključnih aktivnosti. Vsak posameznik ima svoj pristop k organizaciji svojega delovnega okolja — od urejenosti delovne površine, do urejenosti dokumentacije, ki je za njegovo delo pomembna. Čeprav je na prvi pogled nenavadno, ampak lahko s svojim načinom dela naročnika prepričamo v to, da je takšna organizacija najboljša in tudi najprimernejša zanj, ali pa dosežemo drugo skrajnost — nezadovoljen naročnik, saj posluje z osebo ali osebami, ki ne obvladajo svoje organizacije, čeprav ponujajo tak izdelek, ki bi olajšal poslovanje. V začetku diplomskega dela, smo teoretično spoznali in analizirali organiziranje zaposlenih, njihovo komunikacijo, dokumentni sistem in merila za zadovoljstvo naročnikov. Drug del naloge pa je praktična prevedba zapisane teorije na primeru uporabe spletne aplikacije Intrixâ„¢ Project, ki jo je razvilo podjetje Intera, d.o.o. iz Ptuja. Teoretiki opredeljujejo čas, kot poseben vir na katerega ne moremo vplivati, lahko pa ga kar se da dobro izkoristimo. Osebno organiziranost pa lahko izboljšamo ali vzdržujemo na nekem nivoju, ki nam ugaja s pomočjo številnih elektronskih pripomočkov. Danes poteka vse delo z računalnikom, kar pomeni, da večina dokumentov ni več v papirni obliki, a kljub temu, se zaradi narave dela nekateri dokumenti še natisnejo. Pri sprejemanju odločitev je pomembno, da je posameznik ali skupina organizirana — za lažjo organizacijo se lahko uporablja programska oprema osebnega organizatorja. Tako lahko vse podatke povežemo glede na naloge, osebe in termine. Kako bo posameznik organiziral svoje dokumente in podatke je prepuščeno njegovi odločitvi, pri tem pa mora upoštevati nekakšen sistem arhiviranja. Ob uporabi elektronskega arhiviranja se ponuja možnost povezovanja dokumentov in podatkov, kar nam še bolj optimizira delovni postopek. Takšno povezovanje pomeni združevanje posameznih dokumentov in podatkov po skupnem kriteriju, tako imamo dokumente in podatke za tekočo nalogo ali projekt na enem mestu. Organizacijo namreč sestavljajo posamezniki in skupine, ki s skupnim delom dosegajo več, kot pa če bi delali individualno. Doseganje ciljev, ki so brez organizacije bolj ali manj nedosegljivi, zahteva od posameznikov in skupin določeno mero podrejanja in prilagajanja organizaciji, kar pa lahko povzroča konflikte bodisi med posamezniki ali med skupinami v organizaciji. V skupinah je komunikacija in prerazporejanje časa med delavci zelo pomemben dejavnik za uspeh projekta. Programska oprema za skupinsko delo je zato ključnega pomena za ustvarjanje in doseganje konkurenčne prednosti. Uporabnikom je omogočeno preprosto povezovanje in uporaba informacij, do katerih lahko dostopajo kadarkoli in kjerkoli. Človek doseže največjo delovno učinkovitost med 8. in 11. uro, nato pa storilnost nekako do 14. ure upada. V obdobju najnižje storilnosti — nočno delo — je nevarnost pomot in nezgod največja. Seveda pa takšen ritem ni pravilo. Vsako pomanjkanje skupinskega dela na kateremkoli nivoju podjetja omejuje organizacijsko učinkovitost in lahko v najbolj črnem scenariju podjetje tudi uniči. Zavedati pa se je potrebno, da tudi najboljši posamezniki ne morejo dosegati vrhunskih rezultatov, če skupina ne deluje kot team. Vodja skupine je običajno bolj izkušena in strokovno zelo usposobljena oseba. Skupinsko delo ima številne prednosti — motivacijo, skupno koheziijo, sinergijo, boljšo organizacijo, skupno kreativnost in zadovoljstvo. Dobro razvite skupinske značilnosti opažamo v glavnem v manjših skupinah. Ko pa število skupine preseže 10 do 15 članov, medsebojni odnosi in skupinski procesi vedno bolj bledijo. Pri zelo povečanem številu preide skupina postopoma v kategorijo ljudi, ki jih združuje le ena skupina lastnosti ali nekaj skupnih potez. Ni dovolj, da načrtujemo sestavo skupine samo po kriterijih homogenosti ali samo po kriteriju heterogenosti.
Ključne besede: organizacija časa, dokumentna organizacija, Intix™ Project, računalniško podprti sistemi obvladovanja časa in dokumentacije, skupinsko delo
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 1743; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

5.
6.
7.
8.
MANAGER IN VODENJE PODJETJA TER POGAJANJA V MEDNARODNEM OKOLJU
Petra Mlaker, 2016, diplomsko delo

Opis: Ključna oseba vsakega podjetja je manager, ki z načinom vodenja, vplivanja, motiviranja, komuniciranja vpliva na vse ostale udeležence v podjetju. Ker je manager tudi eden izmed zaposlenih kadrov se mora le-ta zavedati, da s svojim vodenjem doprinese k uspešnosti ali izgubi poslov. Še kako je torej pomembno, kakšnega managerja podjetje zaposli, saj je od njegove sposobnosti vodenja odvisna prihodnost podjetja. Še večji izziv za podjetja predstavlja izbira managerja za mednarodne trge. Inteligenca, dominantnost, samozavest in zanesljivost, odprtost, fleksibilnost, iniciativnost so lastnosti, ki bi jih naj imel dober manager, vendar so za mednarodno poslovanje potrebne še druge: obvladati tuje jezike, poznati kulturne, družbene, gospodarske in pravne ureditve določenega trga kjer podjetje že posluje oziroma bi želelo poslovati, idr. Če podjetje šele namerava vstopiti na določen trg se običajno uporabljata 2 tržna pristopa: predstavitev na sejmu in osebna prodaja. Predstavitev na sejmu je najprimernejši način vstopa na tuj trg za izvozna podjetja in se tudi najbolj masovno uporablja. Za managerja je poslovati na mednarodnih trgih izziv, saj mora zaradi stalnih sprememb, tveganj, negotovosti, vedno biti pripravljen reagirati na spreminjajoče se pogoje. V zadnjem poglavju sem se dotaknila pogajanj. Brez pogajanj ni poslov. Pogajajo se managerji za dosego nekega cilja. Pogajanja so lahko verbalna, kjer sodelujoči izražajo svoja stališča na jasen način: ponudba, grožnja, obljuba, priporočila,.. ali pa neverbalna, kjer se sodelujoči izražajo z mimiko obraza, tonom glasu, kretnjami. Pogajalci se poslužujejo različnih strategij pogajanj: tekmovalno, sodelovalno ali podrejeno. Večina managerjev večjih podjetij bo uporabila tekmovalno strategijo, saj lahko izkoristi svoje prednosti na trgu in stisne v kot manjša podjetja, ki si za vsako ceno želijo določen posel.
Ključne besede: manager, podjetje, mednarodni trg, pogajanje.
Objavljeno: 18.07.2016; Ogledov: 420; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (691,28 KB)

9.
Predklinično stanje demenc : preventivna intervencija
Iva Cestar, 2008, raz. nal. na višji ali visoki šoli

Ključne besede: demenca
Objavljeno: 06.05.2011; Ogledov: 3065; Prenosov: 333
.pdf Celotno besedilo (663,06 KB)

10.
UČINKOVITO OBVLADOVANJE DOKUMENTACIJE V SISTEMIH VODENJA
Jana Senica, 2013, diplomsko delo

Opis: Danes na veljavi vse bolj pridobiva elektronsko obvladovanje dokumentacije, saj se informacijska tehnologija iz dneva v dan bolj razvija in tako podjetjem omogoča boljši in cenejši zajem ter shranjevanje dokumentov, boljši pretok in nadzor ter skupno rabo znanja. Zato sem podrobneje raziskala, kako bi lahko v podjetju Grammer Automotive Slovenija d. o. o. z vpeljavo elektronskega obvladovanja dokumentacije izboljšali sistem vodenja dokumentacije, kakšni organizacijsko-managementski problemi pri tem nastajajo ter katera bi bila najustreznejša programska rešitev.
Ključne besede: sistemi vodenja, klasično obvladovanje dokumentacije, elektronsko obvladovanje dokumentacije, zakonodaja, DMS (Document Management System).
Objavljeno: 12.11.2013; Ogledov: 797; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici